6 juni 2017 beoordeeld

Fijn hotel, we zijn goed ontvangen.De kamer was uitgerust met bad en douche, twee lavabo's. we zaten op de 28e verdieping, prachtig zicht zo hoog .Het hotel ligt vlak bij het station, je kan overal naartoe met de metro, trein of taxi's.De lobby was enorm groot,mooi en modern, met een kleine waterval.
Fijn om te verblijven.

Kamertip: hoe hoger hoe beter
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
8 januari 2017 beoordeeld

Redelijk hotel. Het hotel is groot en het is dan ook weinig persoonlijk. Eten is prima en de bedden schoon. Kamers en hotel zijn oud. Schimmel in de doucherukmte is jammer. Dat hoeft nl niet. Als je buiten komt zijn er veel zwervers en mensen die om geld of sigaretten komen vragen.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
5 januari 2017 beoordeeld

Ik ben er nu 5 x geweest, en 1 ding staat vast; we verblijven in het Grand Hyatt. Vanuit de lobby loop je zo Grand Central station in. Van daaruit ben je zo op elke plek in Manhattan. Maar omdat je op 42nd str/ 5th Av zit loop je ook binnen een kwartier naar tal van bezienswaardigheden zoals Broadway en Empire state. Echt uitstekend hotel met fantastische voorzieningen en de lobby is echt een bezienswaardigheid!

Kamertip: Probeer te boeken incl ontbijt. Is super en kost los veel meer!
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
3 januari 2017 beoordeeld

Naast grand central station is deze hotel perfect gesitueerd. In het midden van manahattan, naast belangrijke metrolijnen en tal van kleine eetgelegenheden. Grote kamers, mooi ingericht en proper, vriendelijke personeel. Enige minpunt: acoustische isolatie, kan beter.

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
27 oktober 2016 beoordeeld

Prima hotel, zeker in New York. Perfecte locatie! Naast Grand Central, dus openbaar vervoer binnen een paar meter. Maar ook prima te wandelen naar 5th Avenua, Times Square en zelfs Central Park.
Groot hotel, netjes, vriendelijk, zakelijk.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner