5 januari 2017 beoordeeld

Ik ben er nu 5 x geweest, en 1 ding staat vast; we verblijven in het Grand Hyatt. Vanuit de lobby loop je zo Grand Central station in. Van daaruit ben je zo op elke plek in Manhattan. Maar omdat je op 42nd str/ 5th Av zit loop je ook binnen een kwartier naar tal van bezienswaardigheden zoals Broadway en Empire state. Echt uitstekend hotel met fantastische voorzieningen en de lobby is echt een bezienswaardigheid!

Kamertip: Probeer te boeken incl ontbijt. Is super en kost los veel meer!
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
3 januari 2017 beoordeeld

Naast grand central station is deze hotel perfect gesitueerd. In het midden van manahattan, naast belangrijke metrolijnen en tal van kleine eetgelegenheden. Grote kamers, mooi ingericht en proper, vriendelijke personeel. Enige minpunt: acoustische isolatie, kan beter.

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
27 oktober 2016 beoordeeld

Prima hotel, zeker in New York. Perfecte locatie! Naast Grand Central, dus openbaar vervoer binnen een paar meter. Maar ook prima te wandelen naar 5th Avenua, Times Square en zelfs Central Park.
Groot hotel, netjes, vriendelijk, zakelijk.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
10 augustus 2016 beoordeeld

Uitstekende ligging om New York te verkennen, propere kamers, wij hadden een familiekamer met uitzicht op Chrysler Building. Vlakbij grand central station op 42nd street. Geen lawaai ondanks dat je in hartje New York zit.

Verbleef: september 2015
2 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Grand Hyatt is een groot hotel. Het ligt midden in Manhatten bij Grand Central Station. Lokatie is heel goed. Hotel zelf is goed; heeft alle voorzieningen en mooie kamers. Het heeft wel wat weinig sfeer, en is meer een zakenhotel. Service is ok

Verbleef: juni 2016