Sofitel New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Sofitel
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 351 per nacht.

Millennium Broadway New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 229 per nacht.

Parker New York(New York)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 395 per nacht.

Residence Inn New York Manhattan / Midtown East(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 289 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 189 per nacht.

The New Yorker a Wyndham Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 209 per nacht.

Novotel New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 275 per nacht.

YOTEL New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 231 per nacht.

Blue Moon Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 205 per nacht.

Pod 51 Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 212 per nacht.

3 januari 2017 beoordeeld

Naast grand central station is deze hotel perfect gesitueerd. In het midden van manahattan, naast belangrijke metrolijnen en tal van kleine eetgelegenheden. Grote kamers, mooi ingericht en proper, vriendelijke personeel. Enige minpunt: acoustische isolatie, kan beter.

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
27 oktober 2016 beoordeeld

Prima hotel, zeker in New York. Perfecte locatie! Naast Grand Central, dus openbaar vervoer binnen een paar meter. Maar ook prima te wandelen naar 5th Avenua, Times Square en zelfs Central Park.
Groot hotel, netjes, vriendelijk, zakelijk.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
10 augustus 2016 beoordeeld

Uitstekende ligging om New York te verkennen, propere kamers, wij hadden een familiekamer met uitzicht op Chrysler Building. Vlakbij grand central station op 42nd street. Geen lawaai ondanks dat je in hartje New York zit.

Verbleef: september 2015
2 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Grand Hyatt is een groot hotel. Het ligt midden in Manhatten bij Grand Central Station. Lokatie is heel goed. Hotel zelf is goed; heeft alle voorzieningen en mooie kamers. Het heeft wel wat weinig sfeer, en is meer een zakenhotel. Service is ok

Verbleef: juni 2016
29 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt direct naast Grand Central station. De inrichting van de kamer is compleet maar wat ouderwets en sfeerloos, inrichting is functioneel maar het staat erg vol. Personeel in de lobby is vriendelijk, en de prijs is redelijk te noemen voor New York.

Verbleef: januari 2016, reisde voor zaken