“Geweldig hotel in centrum van manhattan”
Beoordeling van Grand Hyatt New York

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Grand Hyatt New York
Beoordeeld als nr. 333 van 471 hotels in New York
Eco-leadersNiveau Zilver
5 januari 2017 beoordeeld

Ik ben er nu 5 x geweest, en 1 ding staat vast; we verblijven in het Grand Hyatt. Vanuit de lobby loop je zo Grand Central station in. Van daaruit ben je zo op elke plek in Manhattan. Maar omdat je op 42nd str/ 5th Av zit loop je ook binnen een kwartier naar tal van bezienswaardigheden zoals Broadway en Empire state. Echt uitstekend hotel met fantastische voorzieningen en de lobby is echt een bezienswaardigheid!

Kamertip: Probeer te boeken incl ontbijt. Is super en kost los veel meer!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2016, reisde met een partner

3 januari 2017 beoordeeld

Naast grand central station is deze hotel perfect gesitueerd. In het midden van manahattan, naast belangrijke metrolijnen en tal van kleine eetgelegenheden. Grote kamers, mooi ingericht en proper, vriendelijke personeel. Enige minpunt: acoustische isolatie, kan beter.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
27 oktober 2016 beoordeeld

Prima hotel, zeker in New York. Perfecte locatie! Naast Grand Central, dus openbaar vervoer binnen een paar meter. Maar ook prima te wandelen naar 5th Avenua, Times Square en zelfs Central Park.
Groot hotel, netjes, vriendelijk, zakelijk.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
10 augustus 2016 beoordeeld

Uitstekende ligging om New York te verkennen, propere kamers, wij hadden een familiekamer met uitzicht op Chrysler Building. Vlakbij grand central station op 42nd street. Geen lawaai ondanks dat je in hartje New York zit.

Verbleef: September, 2015
2 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Grand Hyatt is een groot hotel. Het ligt midden in Manhatten bij Grand Central Station. Lokatie is heel goed. Hotel zelf is goed; heeft alle voorzieningen en mooie kamers. Het heeft wel wat weinig sfeer, en is meer een zakenhotel. Service is ok

Verbleef: Juni, 2016
29 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt direct naast Grand Central station. De inrichting van de kamer is compleet maar wat ouderwets en sfeerloos, inrichting is functioneel maar het staat erg vol. Personeel in de lobby is vriendelijk, en de prijs is redelijk te noemen voor New York.

Verbleef: Januari, 2016, reisde voor zaken
25 november 2015 beoordeeld

Een heel groot hotel midden in Manhattan, op steenworp afstand van Times Square. En dat is meteen het grootste pluspunt: de ligging.
Verder is het een vrij standaard 4-sterren hotel. Onze kamer was netjes en goed onderhouden, maar verder niet heel bijzonder en niet erg groot. We hadden geluk dat we aan de achterkant sliepen, waardoor we weinig last hadden van straatgeluiden. Het bed was overigens echt heel fijn, goede matrassen.
Wat ik echt een groot minpunt vind, is dat je moet betalen voor het stallen van je koffers op de dag dat je uitcheckt. Het is maar 3 dollar per koffer, maar als je net 2000 dollar hebt afgerekend voor je verblijf, vind ik dit echt niet kunnen.

Kamertip: Zorg dat je een kamer aan de achterkant krijgt en zo ver mogelijk van de liften vandaan.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in New York bekeken
Financial District
Millennium Hilton New York Downtown
The New Yorker A Wyndham Hotel
Prijzen weergeven

In Grand Hyatt New York geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Grand Hyatt New York

Adres: 109 East 42nd Street, Park Avenue at Grand Central Terminal, New York, NY 10017-8500
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > New York > New York > Midtown , Manhattan
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 47 eco-hotel in New York
Nr. 102 familiehotel in New York
Nr. 194 romantisch hotel in New York
Nr. 207 luxe hotel in New York
Nr. 212 zakenhotel in New York
Prijsklasse: € 137 - € 359 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Grand Hyatt New York 4*
Aantal kamers: 1298
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Ctrip TA, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Grand Hyatt New York met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hyatt Hotel New York City
Grand Hyatt Hotel New York
New York Hyatt
New York City Hyatt

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?