13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Edison is een prima plek als je voor een stedentrip in New York verblijft. Mooie kamer met kingsize bed op 17e verdieping. Uitstekende douche! Koffiemachine op de kamer.
Personeel is correct en hulpvaardig.
De locatie is geweldig: om de hoek ligt Times Square. Bijna alle theaters liggen op een steenworp afstand. De metro ligt ongeveer 3 blokken verder, 5 minuten lopen.
Een echte aanrader!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
TheEdison, Guest Relations Manager van Hotel Edison Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Geachte Jacqueline H,
Wat een ongelooflijke beoordeling ... dank je! Je vriendelijke woorden betekenen de wereld voor ons. Ik ben zo blij om te horen dat je zo genoten hebt van je verblijf. Ik kan voor iedereen spreken in The Hotel Edison als ik zeg dat we niet kunnen wachten tot u terugkomt.
Het beste,
RGopez

13 december 2017 beoordeeld

de kamers eenvoudig,maar schoon.
zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
ligging was fantastisch,om de hoek times square en broadway.
veel andere bezienswaardigheden op loopafstand
metro verbindingen in de buurt,taxis in overvloed

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Qua ligging is dit hotel helemaal top! Wel is er sprake van verouderde kamers, er zijn al wel gerenoveerde kamers maar daar moet je bij het boeken op voorhand expliciet om vragen. Hadden wij achteraf gezien ook moeten doen. Ik kan niet uit ervaring schrijven over de verschillen maar de oude kamers zijn in de stijl van een typische politie serie uit de 70-er jaren. Dat heeft ook zijn charme maar wij hadden graag wat meer comfort gehad.

Er zit een Amerikaanse Deli naast waar je je ontbijt/lunch/diner/koffie 'to go' kunt halen. Meenemen naar de hotelkamer is geen enkel probleem.
De strawberry cheesecake in de koeling links als je binnenkomt is een aanrader.

Hotel hou ik zeker in gedachten voor als we nog een keer naar NYC gaan (te weinig tijd gehad om alles te zien en te doen wat we wilden).

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed gelegen hotel direct overal dicht bij,vriendelijk personeel aan de Bali,maar de kamer zijn dringend aan vernieuwing toe,Veel lawaai van buiten en van de airco's,spijtig kan je er niet iets drinken aan de bar want dat is er niet,juist een hotel voor te slapen ,de kamers waren ook niet groot

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Edison Hotel ligt werkelijk om de hoek van Times square. Een goed hotel, zonder ontbijt. De geweldige locatie nabij een metrostation en Times Square is geweldig. Zeer aardig en behulpzaam personeel. Geen ontbijt faciliteiten, maar dat is in NYC geen probleem. Je kunt overal eten.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner