11 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 06-11-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hurb
PricelineUS$ 318
Hotels.comUS$ 318
Trip.comUS$ 347
Beoordeeld op 2 juli 2018

Heel fijn hotel, goed gelegen in het financial district. Metro zeer nabij zodat je zo uptown bent.
Wij hadden een kamer aan de straatkant en dat was heel leuk, goed uitzicht op de actie beneden zonder last van het geluid te hebben. Groot kingsize bed en heerlijk geslapen, Een "regendouche" om de stad na een lange dag van je af te spoelen. Elke dag werd de kamer gedaan, vriendelijke medewerkers. Prima, snelle lift (deze is ws vervangen). Bar beneden en een fitness ruimte.
Wij hebben een topverblijf gehad in het Frederick en zouden dit hotel zeer aanraden!

Datum van verblijf: juni 2018
bre s, Guest Relations Manager van The Frederick Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2018

Mirjam V,

We zijn blij dat je genoten hebt van ons goed gelegen hotel. De metro is heel dichtbij, net buiten onze deuren, kan dat niet verslaan! Ik vind het heerlijk dat je van de regenbui hebt genoten - het klinkt alsof je je meteen thuis voelde. We hopen je weer te mogen verwelkomen om topreizen te blijven maken! Proost.

Beoordeeld op 29 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben aantal dagen in dit hotel gezeten. Vriendelijk personeel. De locatie is prima. De metro is gelijk voor de deur. De kamer was erg klein voor 4 volwassen. Helaas was de airco ook kapot. De laatste dag naar een andere kamer die een stuk groter was. Ontbijten deden we iets verderop bij le pain quotidien. Onder het hotel kan je ook ontbijten, ook daar is het eten goed alleen is het personeel niet zo vriendelijk

Datum van verblijf: juni 2018
GMFrederick, General Manager van The Frederick Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Dear Monique G,

thank you for taking the time to share your experience at The Frederick and thank you for recognizing our friendly staff. We apologize for the faulty AC but we are happy you new accommodations were more to your liking in terms of size. We hope to be able to welcome you again on your next trip to NYC

Best,

Beoordeeld op 4 september 2015 via mobiele applicatie

Centrale locatie, snel naar 911 Memorial/ Museum, Freedom Tower. Metro zit om de hoek, Chambers street. Bij de Starbucks (zelfde pand) koffie en een broodje pakken om deze vervolgens 5 min verder in het park op te eten. In de lobby staan twee Macs met een printer, er is 1 lift aanwezig. Airco op de kamer maakt aardig wat geluid, maar er is een plafond ventilator aanwezig. Er was bij ons (518) een kluis aanwezig welke je door middel van je Creditcard gratis kon vergrendelen en ontgrendelen. Kamer is niet groot, maar van alle gemakken voorzien. Kortom prima hotel!

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 18 augustus 2014

Cosmopolitain is een mooi hotel, met ruime, schone kamers. Daarnaast heeft het hotel een vriendelijke bediening en een goede service. Er is maar één nadeel en dat is de trage lift.
We zaten in een kamer op de 7e etage waar het fijn stil was, super dus!
Nog een pluspunt: een goedwerkende airco.

Het heeft een fijne locatie in de buurt van 9/11 memorial. Je hebt de metro meteen om de hoek, wat ideaal is! Schaf een metrokaart aan (spotgoedkoop in NY en gewoon via het automaat te koop op het metrostation) en je staat overal binnen enkele minuten!

1 straat verderop is de kazerne van Ghostbusters.

Kamertip: Wij zaten op de 7e verdieping (aan de achterkant van het hotel) hier was het erg rustig Trage lift, hoe hoger je zit, hoe langer je moet wachten tot de lift er is! Met name 's ochtends als iedereen op pad wilt.
Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 3 augustus 2014

In verband met de prijs en de ligging nabij SoHo en in Tribeca voor dit hotel gekozen. Klein hotel met 7 verdiepingen, heel bescheiden en onopvallend.
Ontvangst is vriendelijk, koffers worden naar de kamer gebracht. Wij hadden een kamer met queensize bed en slaapsofa, omdat de dubbel-queen kamers helaas niet meer beschikbaar waren. De slaapsofa was verschrikkelijk, de metalen veren staken letterlijk uit het matras, dus uiteindelijk maar een queen gedeeld, wat ook vrijwel niet te doen was.
Verder functioneert de airco goed, en is de badkamer schoon genoeg. Wifi ook op de 6de verdieping zeer goed.

+ Fitness, klein maar met nieuwe apparatuur
+ Geen geluidsoverlast, ook al zaten we aan de voorzijde
+ Goede locatie met veel ontbijttentjes in de nabije omgeving

+/- Prijs lager dan gemiddeld, echter met 210 euro per nacht voor praktisch 1 queen bed, nog niet bepaald goedkoop te noemen.

- Slaapsofa verschrikkelijk
- Geen balkon/dakterras/buiten

Kamertip: Kamers op de bovenste verdiepingen zijn stil, kies niet voor de slaapsofa/bank!
Datum van verblijf: augustus 2014