Beoordeeld op 8 november 2018

Dit hotel is een mooie locatie tijdens het weekend van de marathon van New York.
De finish is minder dan 10 minuten verwijderd van het hotel. Lopend prima te doen zowel voor als na de marathon. Ook de ander bezienswaardigheden zijn op loopafstand zoals timesquare.
We hadden een hele ruime kamer aan de achterkant. Dus geen last van het verkeer op straat.
Verder niet bijzonder maar altijd netjes en schoon.

Kamertip: Vraag om een kamer niet aan de straatkant.
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 3 oktober 2018

Om een of andere technische reden heb ik het voor elkaar gekregen om een 2-persoonskamer te boeken voor 3 personen. Dit kwam wel vaker voor, ze wisten niet hoe het kwam en hadden er ook geen oplossing voor. Als we in de kamer wilde blijven moesten we $25 per nacht betalen voor een extra bed. Een vreemde oplossing als het niet jou fout is. Dat dit hotel graag extra geld verdient aan hun gasten bleek wel na uitchecken want je moest $3 per tas betalen om het achter te laten in de luggage room. Ook voor het zwembad moest na uitchecken betaalt worden maar liefst $100 pp. Dit soort taferelen heb ik echt nog nooit meegemaakt! Het personeel was onvriendelijk ondanks dat was het wel schoon (wel wat gedateerd).
Ik raad dit hotel niet aan en zal ook niet meer terugkomen.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, voldoet aan alles wat je nodig hebt. Geen luxe hotel, maar wel ruime kamers, netjes schoongemaakt en heerlijke bedden. Zwembad op het dak is erg fijn voor de kids na een dag lopen door NY.
Aan de overkant goed restaurantje voor ontbijt (Morning star restaurant). Maar nog veel beter is ontbijt halen bij de supermarkt en vervolgens picknick in Central Park, ingang heel dichtbij hotel. Ook metro op prima loopafstand.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima budget hotel voor gezinnen om lekker New York te bekijken. Eigenaar loopt als een baasje rond door hotel en is best grappig karakter. Prima zwembad op bovenste etage. Prima gelegen voor de uitstapjes nabij metro station.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 juli 2018

Erg goed gelegen hotel, vlakbij Central Park & Columbus Circle en ook slechts enkele blokken verwijderd van de Hudson rivier. Het hotel bestaat in 2 delen/gebouwen en is geen hoogbouw (9 verdiepingen + dak zwembad)
De kamers zijn wel ietwat verouderd maar vrij ruim en erg goed bed en het linnen wordt dagelijks ververst.
Een groot pluspunt is zeker het zwembad o/h dak waar je na een dag ploeteren in Manhattan je gezellig kan verfrissen.
Het personeel o/d receptie & kamer is erg vriendelijk en hulpvaardig.
In de nabijheid zijn ook tal van lekkere restaurantjes van allerlei origine.
Prijs kwaliteit zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018