Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima budget hotel voor gezinnen om lekker New York te bekijken. Eigenaar loopt als een baasje rond door hotel en is best grappig karakter. Prima zwembad op bovenste etage. Prima gelegen voor de uitstapjes nabij metro station.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 juli 2018

Erg goed gelegen hotel, vlakbij Central Park & Columbus Circle en ook slechts enkele blokken verwijderd van de Hudson rivier. Het hotel bestaat in 2 delen/gebouwen en is geen hoogbouw (9 verdiepingen + dak zwembad)
De kamers zijn wel ietwat verouderd maar vrij ruim en erg goed bed en het linnen wordt dagelijks ververst.
Een groot pluspunt is zeker het zwembad o/h dak waar je na een dag ploeteren in Manhattan je gezellig kan verfrissen.
Het personeel o/d receptie & kamer is erg vriendelijk en hulpvaardig.
In de nabijheid zijn ook tal van lekkere restaurantjes van allerlei origine.
Prijs kwaliteit zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Verbleven hier vanwege de marathon. Hadden een prima kamer aan de achterkant (toren B). Zeker een aanrader voor een verblijf in NYC. Een puntje van aandacht. De heren conciërges zouden een stuk vriendelijker kunnen.

Datum van verblijf: november 2017
VanessaWatsonHotel, Manager van The Watson Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2017

Dear Jill101299,
Thank you for your wonderful review during your marathon weekend in New York. We appreciate your feedback because it helps us to improve the quality of service each day. We hope to welcome you back soon.

Beoordeeld op 7 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooi uitzicht vanaf de 18e verdieping! Wel gehorig omdat de luchtbehandeling daar boven zit. Verder simpel hotel maar we waren erg blij met het zwembad, zeker omdat het in oktober nog open was en het erg mooi weer was. Gratis handdoekenservice bij zwembad.

Datum van verblijf: oktober 2017
VanessaWatsonHotel, Manager van The Watson Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2017

Dear Marina Z,
Thank you very much for your review. We are glad we were able to make a difference and provide a comfortable stay for you. We hope you will consider us during your next trip to New York.

Beoordeeld op 29 september 2017 via mobiele applicatie

Op loopafstand van Central Park en Times Square gelegen.
Hotel is nogal gedateerd en gehorig, zowel de kamers als de gangen.
Wel ruime kamers, maar oude bedden en televisie, evenals de airco, die nogal lawaai maakt.
Personeel nogal ongeïnteresseerd en niet echt vriendelijk.
Bovenop de niet geringe kamerprijs, moet je ook nog $3 per koffer/ tas betalen om vlak voor vertrek een paar uur te stallen.

Datum van verblijf: september 2017
VanessaWatsonHotel, Manager van The Watson Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017

Dear Pck,
Thank you for taking the time and writing a review about The Watson Hotel. Let us apologize for any inconvenience during your stay. Thank you very much for staying with us. We are looking forward to hosting you back soon.