Sofitel New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Sofitel
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 352 per nacht.

Millennium Broadway New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 230 per nacht.

Parker New York(New York)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 375 per nacht.

Residence Inn New York Manhattan / Midtown East(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 286 per nacht.

The New Yorker a Wyndham Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 215 per nacht.

Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 194 per nacht.

Novotel New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Novotel
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 280 per nacht.

Blue Moon Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 190 per nacht.

Pod 51 Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 208 per nacht.

YOTEL New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 224 per nacht.

12 april 2018 beoordeeld

Ligging is Uitstekend. Vlotte connectie met metro en dicht gelegen bij Penn station. De kamers zijn prima, neem best een op de hogere verdiepingen. Qua ontbijt zijn er betere mogelijkheden dan in het hotel zelf.

Kamertip: Best kamer op hoogste verdieping
  • Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
General_M_132, General Manager van Innside by Melia New York NoMad, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2018

Beste nysna,

Bedankt voor je gulle en warme complimenten die je hebt gemaakt over je recente verblijf bij ons op Trip Advisor. We waarderen uw oprechte beoordeling en zullen aspecten van uw ervaring onderzoeken die wij kunnen verbeteren voor toekomstige verblijven. Uw comfort is ons belangrijkste doel, want we willen dat u nog jaren terugkeert. We kijken uit naar uw volgende bezoek!

17 oktober 2017 beoordeeld

Mooi hotel op handige plek (vlakbij Penn station). Wel belachelijk duur. Receptie is arrogant. Muziek staat super hard. Kamers zijn ok; netjes en schoon. Bedden zijn heerlijk. Komt nog 25 dollar bij voor zaken waar je misschien geen gebruik van maakt (fitness en minibar (geen lekkere dingen alleen vieze sap, water en cola).

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Alex_Spektor, General Manager van Innside by Melia New York NoMad, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2017

Beste Zijlbralens,

Bedankt voor uw royale en warme complimenten die u gemaakt heeft over uw recente verblijf bij ons op Trip Advisor. We waarderen uw oprechte beoordeling en kijken naar aspecten over uw ervaring die we kunnen verbeteren voor toekomstige verblijven. Uw comfort is ons nummer één doel, want we willen dat u terug komt voor de komende jaren. We kijken uit naar uw volgende bezoek!

4 september 2017 beoordeeld

Geweldig hotel!! Iedere keer als je terug kwam in het hotel leek het wel of je in een heerlijke lounge bar terecht kwam waar je verwend werd met goede service, het was er fris, rook er heerlijk en gave muziek. De kamers waren geluiddicht en voorzien van minibars met drankjes die je op mocht drinken, een safe en een luxe LCD tv. De badkamers waren prachtig met een matte glazen wand (niet teveel doorschijnend), waardoor er veel licht was in de hele kamer. Bed sliep heerlijk! Uitzicht was prachtig en de airco deed het goed.

Kamertip: Neem een hoge verdieping. Het uitzicht is prachtig!
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Alex_Spektor, General Manager van Innside by Melia New York NoMad, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2017

Beste Benjamin L,

Wij waarderen uw perfecte beoordeling van uw recente verblijf bij ons in INNSIDE New York NoMad! Als de nieuwe trendsetters in de buurt zijn we verheugd om te horen dat u onze moderne, eclectische en chique sfeer genoten die wij voor elke gast consequent en zonder voorbehoud aanbieden. Onze voornaamste prioriteit is ervoor te zorgen dat uw verblijf een van de soort is en dat we de komende jaren uw bestemmingskeuze in NYC worden. We hopen u snel terug te zien!

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging van het hotel is erg goed. Een leuke buurt en ideaal gelegen om de stad te ontdekken. Hugo de conciërge is geweldig. Hij doet zijn werk met zoveel liefde en oprechte interesse in zijn gasten.
Helaas is het gros van het personeel ongeïnteresseerd en mist er oog voor detail. De kamer werd wel opgeruimd maar niet schoongemaakt. Ook na het geven van een goede fooi weinig verandering.
Het ontbijt viel erg tegen, oude croissants en een rekening van 70 dollar voor 2 personen!!
Het is een gerenoveerd hotel waar naar onze ervaring vooral bij het personeel nog een kwaliteitsslag gemaakt dient te worden.
Wel erg lekker gegeten in het restaurant.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Alex_Spektor, General Manager van Innside by Melia New York NoMad, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017

Geachte Bart H,

Dank u voor de tijd neemt om een oprechte beoordeling van uw recente ervaringen met ons te schrijven. Wij waarderen uw warme complimenten aan Hugo en onze locatie. We willen excuses voor het gebrek aan service die u tijdens uw verblijf hebben ontvangen. We volledig met u eens dat het de aandacht voor detail en een echte gevoel van warmte die helpt om een verblijf speciaal te maken. We zullen dit aan te pakken met onze medewerkers en hopen u terug in de toekomst uit te nodigen in een kans om uw vertrouwen te herstellen.

General Manager

7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal hotel om New York te verkennen. Goede sfeer and vibes. Goede bedden en aangename douche. Bij volgend bezoek komen we zeker terug. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligging dicht bij metro om op stap te gaan.

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Alex_Spektor, General Manager van Innside by Melia New York NoMad, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2017

Beste 4rings47,

Bedankt voor het erkennen van onze mooie Innsiders die genieten van het maken van elke gast thuis en opgewonden over hun aankomst! Wij waarderen uw aanbeveling en verheugen ons op al uw familie en vrienden te verwelkomen om INNSIDE de New York manier te ervaren. Tot ziens!