“Geweldige lunch”
Beoordeling van Fig & Olive

Fig & Olive
Reserveren met OpenTable
Fig & Olive is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 517 van 14.912 Restaurants in New York
Keukens: Frans, Italiaans, Spaans
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Zakelijke bijeenkomsten, Barscene, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Meatpacking District
15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een forse wandeling in New York van 45 street naar het meatpacking district ( 420 West 13th Street) kwamen wij terecht in het restaurant Fig & Olive.
De ontvangst was bijzonder plezierig en wij kregen een mooie tafel toegewezen.
Wij kozen voor het lunch menu van $ 29,- met als extra enkele crostini's. Een heerlijke fles wijn maakte het tot een feestmaal! Na afloop kregen wij nog een mooi glas champagne aangeboden.
Het was echt genieten!
Wij zijn 1 week in New York maar hebben dit gezellige, vriendelijke, lekkere restaurant 2 x bezocht. Beide keren was het gebodene TOP!
Echt een aanrader!

19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier in oktober gegeten en tot 11.09 uur buiten kunnen zitten. Binnen is het een ruim en mooi restaurant.
De keuken heeft diverse gerechten met een Italiaanse touche.
Zeer vriendelijke bediening en goede adviezen.
De kip met tarragon mayonaise was heerlijk.

26 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen naar fig & olive door de aanbiedingen met de nyc restaurant weken! We hadden een menu voor 38 dollar! Voor, hoofd en na! Het was erg lekker en gezellig!

6 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellige lokatie, ziet er goed uit. Lunch kaart biedt veel mogelijkheden. Heerlijke hapjes vooraf en goede betaalbare wijnen.
Truffel roerei was super.
Wel reserveren.

27 november 2015 beoordeeld

We hebben hier gelunched en de gerechten waren niet van een constante kwaliteit. We moesten helaas een paar gerechten terug sturen omdat ze niet goed waren en niemand was eigenlijk heel erg te spreken over het eten zelf. De plek is erg leuk en de service was okay maar het eten was dat niet.

In Fig & Olive geweest? Deel je ervaringen!