“Heerlijk gegeten ”
Beoordeling van K Rico

K Rico
Reserveren met OpenTable
K Rico is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 29 van 14.811 Restaurants in New York
Keukens: Argentijns, Chileens, Zuid-Amerikaans, Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner
Wijk: Midtown
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op zoek naar een restaurantje waar ze eens geen hamburger serveerde. En dat hebben we gevonden, zeker niet goedkoop maar wel erg goed. Alleen 1 puntje ober komt te vaak vragen of we nog iets willen drinken

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant gereserveerd vanwege de goede beoordeling van het vlees. Dat vonden wij ook: het vlees is prima. Qua service zijn we er doorheen gejast. Het eten kwam na nog geen 10 minuten al op tafel en toen duidelijk was dat we geen nagerecht namen kwam de rekening ongevraagd op tafel en was de vriendelijkheid weg. Weinig aandacht voor de gasten (ons, in elk geval). Veel geld voor een goed stuk vlees en slechte service.

Christian T, Owner van K Rico, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2017

Hallo,
Dank u voor een diner bij K. Rico, en voor uw complimenten over onze steaks.

Onze oprechte excuses heb je niet 100% tevreden met de service deed avond. Er is geen excuus voor dit.

We diep respect voor meningen van onze klanten, en we waarderen leren over Eigenlijk ongelukken als deze, zodat we kunnen u verzekeren Ze zijn niet herhaald met toekomstige gasten.

Eigenaren, K. Rico

5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met 6 personen prima gegeten (en ook gedronken). Uitstekende stukken vlees. Prijs is wellicht wat aan de hoge kant, maar goed stuk vlees betaal je (in Amerika) al snel wat meer voor.

Christian T, Owner van K Rico, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2017

Hallo Bart,
Bedankt voor het kiezen van K. Rico, en voor de tijd om deze recensie te plaatsen. We zijn erg blij dat u alle aspecten van uw ervaring genoten hebt.

We stellen het op prijs om u te delen met de TripAdvisor-gemeenschap, en we hopen dat u ons weer in de toekomst bezoek!

Beste wensen,
Eigenaars, K. Rico

26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten, leuke sfeer , prijs kwaliteit prima op orde. Hoge notering op TripAdvisor lijkt terecht!

Christian T, Owner van K Rico, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2016

Hallo Caspar!
Bedankt voor het kiezen K. Rico, en voor de tijd neemt om deze recensie schrijven voor ons !!

Uw vriendelijke woorden kwamen straight to the point, en we waarderen je heen en weer bewegen om de TripAdvisor gemeenschap.

Kom terug en bezoek ons opnieuw de volgende keer dat je in de buurt bent!

Beste wensen,
K. Rico Eigenaren

4 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vlees, grote porties. Prijs is aan de hoge kant, hoofdgerecht kost ca 45$, nette bediening. Ietwat chique. Goed bereikbaar.

Christian T, Owner van K Rico, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2016

Hallo Phillip,
Dank u voor een diner bij K. Rico en voor het nemen van de tijd om uw ervaring met de Tripadvisor community deelt u! We zijn blij dat u genoten van ons vlees!

Wat betreft onze prijzen, bieden wij alleen de hoogste kwaliteit product beschikbaar (100% USDA Prime Beef) en onze prijzen zijn in feite lager dan de meeste andere steakhouses in Midtown Manhattan.

Wij stellen uw opmerkingen, en we hopen dat je weer bij ons zal dineren wanneer u terug naar NYC!

Bedankt!
K. Rico Eigenaren

In K Rico geweest? Deel je ervaringen!