47Robert47
Hoogkarspel

Citytrip New York @ The Gallifant Times Square

4,0 van 5 bollen10 jun 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Hotel ligt gunstig in New York vwb metro stations en Times Square.
Kamers zijn beetje aan vernieuwing toe en aan straatzijde erg luidruchtig.
Wij zaten in kamer 418.
Badkamer gaf wat problemen met warm water echter werd netjes opgelost door monteur.
Personeel vriendelijk.
Geen wifi op kamer, wel in lounge.
Breedbeeld tv (groot pakket zenders) en airco. Is ook wat luidruchtig tijdens bedrijf.
ATM in lounge aanwezig.
Niet te duur hotel in hartje New York.
Datum van verblijf: mei 2022
Kamertip: Hotel ligt aan straat met bouwactiviteiten. Regelmatig herrie hiervan. Ook is de ingang van het...
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 11 jul 2022
Dear guest, thanks for sharing your feedback. We're sorry your experience didn't match your expectations. It was an uncommon instance, and we'll do better in the future. Don't hesitate to contact us with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We would love to make things right if you give us another chance.
  • travelup.com
Zwembad
Paramount Hotel New York Time Lobby Fireplace
0.1 km van The Gallivant Times Square
Fitnesscentrum
Arlo SoHo Lobby and public space.
4.4 km van The Gallivant Times Square
  • Vio.com
1.5 km van The Gallivant Times Square
Park Central Times Square view Two Queen room
0.6 km van The Gallivant Times Square
Roomservice
Meer hotels in New York bekijken
Beoordeeld op 22 september 2019

Een perfect gelegen hotel. Achter de hoek ligt times square en op 10min sas er al een subway
Kamers waren ok niet heel groot, enkel als we een douche namen was heel de badkamer onder water.
je kon telkens koffie drinken in de kamer.

Te weinig liften voor het hele hotel.
We vonden het aan de dure kant want het ontbijt was ook niet inbegrepen.

Datum van verblijf: september 2019
LacianaGS, Assistant GM van The Gallivant Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2019

Thank you cpersi575322 for your feedback, we value all guest surveys and strive to ensure we are meeting all guests expectations. We have taken note concerning the deficiencies you have advised, as we are striving to meet the goal for our guests I will use this survey as a training tool for our staff in resolving for a better guest experience. As we resolve above issues we would hope you allow us to make it right and see you in the near future.

Beoordeeld op 24 juli 2019 via mobiele applicatie

Inchecken ging prima. We zaten op de 10de verdieping. De kamer was netjes en goed gekoeld. De airco maakt wat veel lawaai, maar daar wen je wel aan. De kamer is niet heel groot maar voor 2 prima te doen. De kamer is hooguit wat outdated. Elke ochtend de bedden opgemaakt en schone handdoeken. De liften zijn soms wat traag en dan kom je in de verleiding om er met meer in te gaan staan dan de toegstane 7. We hebben een keer 20minuten vastgezeten daardoor. Ontbijten kun je op heel veel plaatsen in de buurt dus zeker niet in/bij het hotel doen.

Datum van verblijf: juli 2019
YANNEKT2, Manager van The Gallivant Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2019

Beste Janne_nl,

Bedankt voor het delen van je feedback. We zijn heel blij te horen dat je een geweldig verblijf bij ons hebt gehad! Het is geweldig dat u onze comfortabele kamer en faciliteiten hebt gewaardeerd, samen met onze gunstige locatie. We kijken ernaar uit je binnenkort weer te verwelkomen voor een nog positievere ervaring.

Oprecht,
Yannek T

Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

Op de eerste indruk leek alles vrij prima, bij binnenkomst een vriendelijk ontvangst, eenmaal op de kamer lijkt het er allemaal prima uit te zien. Qua ligging is dit hotel perfect, je loopt de deur uit en je bent zo'n beetje op Time Square. Helaas waren de kamers aardig gedateerd en niet echt netjes en zie gezegd pas gerenoveerd. Smoezelige vlekken op de muren en de verwarming ombouw hing er kapot bij. De badkamer erg klein, maar voor gebruik te doen. Helaas duurde het erg lang voor het water wegstroomde en stond je tijdens het douchen tot je enkels in het water. Ook zo de wasbak, niet heel fris. De airco werkte, maar loeide gigantisch. Zo we begrepen waren we niet de enige, meerdere gasten ervaarden dit. Het ontbijt is bij de "buren", een Chinees restaurant. Bij boeking hebben we voor standaard ontbijt gekozen a $26 per persoon. Hiervoor mochten we kiezen uit brood en brood en beleg uit een kuipje. Wilde we wat anders moesten we $5 pp per dag bijbetalen. Belachelijk, zo'n minimaal slecht ontbijt. Hotel deed hier niets mee want ze besteden het uit. Dus voor 52$ aten we allebei een brood en donut met koffie. Boek dit niet hier als je hier verblijft maar ontbijt buiten de deur, veel goedkoper en veel beter. De laatste dag was er een brief, wegens problemen met de watertanks was vanaf 8u s'ochtends het water afgesloten. Geen douche, geen toilet en dat een hele dag. Heel bijzonder dit, qua compensatie kregen we 2 flesjes van 0.25l water. Iedereen zegt dat dit een goed hotel is,voor New Yorkse begrippen, ik zeg dat het slecht is voor de hoge prijs die je betaald, want dit is absoluut geen goedkoop hotel.

Datum van verblijf: april 2019
Alfredo Inoa, General Manager van The Gallivant Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2022

We always aim to deliver a great experience and are sad when we don't meet expectations. Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to improve and ensure this doesn't happen again.

Beoordeeld op 13 april 2019

Zaten op de eerste verdieping binnenzijde, kamer aan de kleine kant.
Helaas totaal geen uitzicht vanuit de kamer.
Voordeel eerste etage geen wachtijden bij de lift.
Een morgen was de boiler stuk, kregen 2 flesjes water voor het ongemak.
Kamer wordt elke dag schoongemaakt, comfortabele bedden, airco maakte herrie moesten we 'snacht afzetten.
Centraal gelegen in Manhattten, metro station vlakbij en Times Square op enkele minuten loopafstand.
Mooie Lobby en ontvangst ruimte.

Kamertip: Aan de staar zijde herrie van taxis en verkeer aan de binnenzijde geen uitzicht.
Datum van verblijf: april 2019

Thank you for your feedback and rating, we appreciate you for letting us know about this. Your feedback helps us do better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

Beoordeeld op 4 september 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn drie nachten in het hotel verbleven. Alles was heel netjes. Echt super dichtbij times square. Het enige nadeel was de badkamer, er was geen douchegordijn of trekker. Hierdoor werd de gehele badkamer nat als je had gedoucht. Helaas was onze terugvlucht geannuleerd, toen heeft Aziz van de receptie ons geholpen en opgevangen. Hij heeft samen met ons uitgezocht wat we het beste konden doen. Niks was te veel voor hem. Heel erg bedankt voor deze fijne ervaring in jullie hotel. En nogmaals speciaal aan Aziz, enorm bedankt voor je hulp en oprechte gastvrijheid!!! Als we terug gaan naar NY komen we zeker weer bij jullie overnachten. Bedankt!

Datum van verblijf: augustus 2018
YANNEK T, Manager van The Gallivant Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2018

Beste gast,

Dank u voor uw vriendelijke Review! We zijn blij dat u een goed verblijf gehad in ons eigendom. Onze team leden zijn een van onze grootste troeven; ze zijn allemaal professioneel, vriendelijk, en te popelen om ervoor te zorgen dat onze gasten genieten van hun verblijf. Het is zulk een genoegen wanneer wij positieve commentaren zoals van u met het team kunnen delen. Nogmaals bedankt voor uw verblijf bij ons, en we kijken ernaar uit om u te verwelkomen terug naar Gallivant Times Square.

Met vriendelijke groet, ben Elie-adjunct-directeur-generaal