“Lekker lunchen in ongetwijfeld een van de beste restaurants van Manhattan ”
Beoordeling van Cookshop

Cookshop
Reserveren met OpenTable
Cookshop is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 400 van 14.918 Restaurants in New York
Keukens: Amerikaans
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Chelsea
27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt in New York heel duur uit eten, maar wil je geen absurde bedragen uitgeven probeer dan de Cookshop.
Heerlijke gerechten en gezond en lekker.
Ook lekkere wijnen - probeer de Albarino (witte wijn) verbazend lekker.

21 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant in Chelsea vlakbij de Highline op 22nd en 9th Av. We hebben hier ontbeten, heerlijke pancakes onder andere. Erg vriendelijke bediening, schoon. Prijzen zoals alles in NYC aan de hoge kant maar in vergelijking met anderen dan wel weer waard. Vast ook goed voor lunch en diner. Leuke atmosfeer.

15 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het bezoek aan de Highline zag dit restaurant er gezellig uit en ze hebben een heerlijk terras.
Het melden bij de host voor een tafeltje gaat al niet lekker. We staan voor de desk en zegt dat we even moeten wachten en loopt weg. Als ze terug is moeten we zeker nog vijf minuten wachten voordat we te woord gestaan worden, terwijl er tafeltjes genoeg zijn en er andere gasten een beetje voordringen.
Als we eindelijk zitten, gaat de bediening gewoon door met de ingezette lijn, lang wachten voor je geholpen wordt, niet veel aandacht voor de gast en bepaald gasten met iets meer flair behandelen. Door deze instelling ga je je ook nog storen aan de drukke weg waar het terras aan ligt.
Het eten en de drankjes zijn best wel in orde, maar de omstandigheden verstoren je eten. Jammer.

22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed voor een lekkere burger! Snelle en vlotte bediening! Vriendelijk personeel! Gezellig terras buiten en sobere aankleding binnen! Een echte aanrader

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen halverwege de fantastische highline. Goed keuze aan salades en broodjes. De Cookshop Bowl is een aanrader.

Reizigers die Cookshop bekeken, bekeken ook

In Cookshop geweest? Deel je ervaringen!