7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met goede faciliteiten. Een zakelijk degelijk hotel. Een uitgesproken sfeer ontbreekt. De locatie is goed, dicht bij metro, Central park. De vriendelijkheid van het personeel is goed te noemen.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Tracy K, General Manager van Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2017

Thank you for taking the time to share your experience. We are happy to see you had a pleasurable stay and enjoyed our excellent location.

We look forward to having you back during your next visit to NYC!

17 april 2017 beoordeeld

Prachtig uitzicht vanop 30ste verdieping, super ligging, mooi verzorgd hotel met prima service, maar kamer aan de kleine kant voor twee grote bedden. Als gezin met twee kinderen en nogal wat bagage, was het nogal krap op de kamer. Maar wij zouden dit hotel terug boeken omwille van de ligging en service.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn
Tracy K, General Manager van Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017

Thank you for taking the time out to review your recent stay with us. We are happy to see that you had a pleasurable stay with us.

We look forward to having you back during your next visit to New York!

21 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima locatie tussen het Central Park en Times Square. Een prettige bijkomstigheid is, dat de kamer met een flatscreen, magnetron en koffieapparaat uitgerust is. De ruimte van de kamer is zeer beperkt, m.u.v. een bureaustoel is er geen tafeltje en stoelen op de kamer te vinden. De enige mogelijkheid om te kunnen zitten en/of een kopje koffie te drinken, is het bed. De doucheruimte is onpraktisch voor vrouwen, geen losse handdouche maar een vaste doucheknop op plm. 2.50 hoogte. Met betrekking tot vrouwelijke hygiene moeten vrouwen bijkans atletisch onderlegd zijn om zich te kunnen verfrissen.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
29 september 2016 beoordeeld

zeer plezierig verblijf gehad in dit hotel. Service is uitstekend. Op 10 minuten lopen van Times Square en 10 minuten van lopen Central Park, dus ook perfecte ligging. Geen geluidoverlast. Bakker in de buurt voor ontbijt (op hoek bij 8th Avenue).

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
12 september 2016 beoordeeld

Hotel ligt tussen Central Park en Times Square in (beiden 10min lopen). Bed was goed (Kingsize) en badkamer ruim en erg schoon. Ontbijt vonden wij te duur ($30 pp) maar er zijn voldoende restaurants in de buurt die voor minder dan $10 al een zeer uitgebreid ontbijt hebben. Metro 7 ligt vlakbij, rechtstreeks naar NY Mets of US Open tennis. Cruise terminal is $8 met Uber, Newark vliegveld $62.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner