TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 951 van 16.733 Restaurants in New York
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Midtown
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier twee keer geweest om van het Happy Hour te kiezen voor een biertje. De house Amber is zeer smakelijk en de biertjes van de happy hour selectie zij 5 dollar een redelijke prijs. Goede vriendelijke barman en het overige personeel ook zeer vriendelijk. We hebben hier alleen wat gedronken maar dat beviel prima. Fijne zaak om even tussen alles door een drankje te doen. Eten hebben we niet gedaan dus geen mening ;-)

Datum van bezoek: september 2019

17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een prima ontbijt genuttigd. Personeel was zeer vriendelijk en het ontbijt was lekker en goed verzorgd.

Datum van bezoek: augustus 2018
21 december 2017 beoordeeld

Lekkers hamburgers gegeten. Er staan verschillende kanalen met sport aan, maar dit is niet storend. Vriendelijke vlotte bediening. Was voor 2 burgers met drinken 50 dollar kwijt

Datum van bezoek: december 2017
13 september 2016 beoordeeld

Centraal gelegen op 7th ave. Gezellige bar en heerlijk eten. Vriendelijke bediening en prijzen redelijk.

Datum van bezoek: augustus 2016
6 juni 2016 beoordeeld

Was een hippe omgeving.
Luide, maar prettige muziek. En natuurlijk veel tv schermen met sport.
Goed voor een drankje en een snelle hap, vooral de chickenwings
Vriendelijke , snelle bediening.

Datum van bezoek: mei 2016

In The Stagecoach Tavern geweest? Deel je ervaringen!