Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een echte aanrader. Goed, modern en praktisch ingerichte kamers. Ontzettend schoon. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Goede en makkelijk te bedienen airco. Ruimte kamet is optimaal benut. Voor de New York standaard is de prijs kwaliteit verhouding prima. Ontbijt goed. Personeel super. Wordt ontzettend hard gewerkt. Taxi service naar vliegveld JFK. Alles prima op tijd. Een verbeterpuntje is de WIFI. Die is op momenten langzamer. Vooral in de vroege ochtend en de late avond als er veel gasten in het hotel zijn.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 17 juni 2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijtbuffet. Grote kamer met kingsize bed, stortdouche, elke dag schone handdoeken.
Zeer dichtbij (200 meter) van Times Square, alle voorzieningen nabij (bv metrostation 42st street). Vandaaruit naar alle bezienswaardigheden.
Bryantpark erg leuk om te vertoeven, mensen kijken of iets actiefs doen. Ga je eten halen bij supermarkt Wholemarket aan de overkant van de straat. Daar koop je warm en koud eten vanuit een buffet. Schep het in een bakje, laat het wegen en betaal.
Stukken goedkoper dan een restaurant.

Kamertip: Voor uitzicht kun je de straatkant kiezen. Anders vragen om een rustiger kamer.
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 3 juni 2017 via mobiele applicatie

Een super sympathiek hotel goed gelegen met een leuke bar.
Stille kamer , klein maar praktisch.
Heel lieve en vriendelijke mensen. Een aanrader ! Bar met zicht op het indoor zwembad met service aan het zwembad.
Tot hotel voor mensen die niet zo van mega structuren houden.

Datum van verblijf: juni 2017
adiaz2017, Manager van Room Mate Grace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2017

Geachte klant.

Hartelijk dank voor het schrijven van een review over uw verblijf in Room Mate Grace, en vooral, geef ons de maximale leestekens!

Ik ben blij dat je de waarde van een boutique hotel, waar we proberen om een ​​veel meer persoonlijke en vriendelijke geven.

Ik hoop dat u ons weer te bezoeken. Aarzel dan niet om persoonlijk contact met mij en ik zal uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Ik hoop dat je een gelukkige thuiskomst gehad.

Alvaro Diaz Martos
General Manager
Room Mate Grace Hotel
a.diaz@room-matehotels.com

Beoordeeld op 20 mei 2017 via mobiele applicatie

Het is een mooi hotel. Het is er netjes en schoon. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Als je naar New York gaat, boek dan hier je kamer. Time square is om de hoek. Een echte aanrader. Krijg je geen spijt van.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 17 mei 2017

Het is een geweldig hotel mooie kamers, grote douche goed bereikbaar, en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
En natuurlijk een geweldige ligging in een zijstraat van time square vlakbij de metro taxi.
's in de buurt prima.
Een zeer goed hotel.
Zou het iedereen aanbevelen.

Kamertip: Het maakt niet uit waar je zit, geen last van buiten geluiden
Datum van verblijf: april 2017