Ted V

Good Hotel

4,0 van 5 bollen22 feb 2024 beoordeeld
fijn verblijf en goede bediening. vlak bij times square. goed op loop afstand van alle bezieningswaardigheden. genoeg eet plekjes. vriendelijk personeel. alle faciliteiten zijn binnen het hotel. ook een sportschool. kortom een top verblijf om het centrum van new york te bezichten
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met familie
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Moxy Hotels
  • Priceline
0.4 km van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY
  • Motto
1.1 km van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY
Word beloond met One Key
  • Algotels
  • Skyscanner.com
3.5 km van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY
Exterior
  • Motto
1.0 km van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY
  • Hotels.com
  • Official Site
1.6 km van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY
Roomservice
Paramount Hotel New York Time Lobby Fireplace
  • Official Site
  • Priceline
0.8 km van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY
The Deluxe Double-Double Room at the The Gallivant Times Square
  • Vio.com
0.9 km van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY
Facade
  • Destinia.com
Hotel Edison Facade
Geen aanbetaling vereist
  • travelup.com
Bar/lounge
  • Vio.com
2.0 km van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY
Meer hotels in New York bekijken
Beoordeeld op 27 december 2023

Het ontbijt was uitstekend. Mijn zoon met een ernstige pinda allegie, kon er goed eten. Iedere ochtend bestelde ik bij Joshua muffins voor mijn zoon die dan speciaal door Merve klaar gemaakt werd. En Joshua kwam ze dan persoonlijk bij onze tafel brengen. Dit waarderen we enorm.
De kamer was einde van de middag weer voorzien van schone handdoeken en een opgeschut bed.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: december 2023
Jonathan Lomitola, General Manager van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2023

Thank you for your recent stay at our hotel! Like our team did help our guest feel home. We can’t wait to welcome you home again soon!

Beoordeeld op 17 maart 2023 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een goede locatie. Er lopen in de omgeving wel veel zwervers rond, maar we hebben er geen last van gehad. Kamers zijn prima, wel jammer dat je het extra bed zelf moet opmaken (en deze is ook niet geschikt voor een volwassene). Kamers worden op verzoek schoongemaakt. Ontbijtruimte is niet erg groot, maar qua eten is er genoeg keus. Er is ook de mogelijkheid om eten mee te nemen. Hygiëne in de algemene ruimtes mag wat beter.

Datum van verblijf: december 2022
Jonathan Lomitola, General Manager van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2023

Thank you for your recent stay at our hotel! I hope you felt at home. We can’t wait to welcome you home again soon!

Beoordeeld op 5 maart 2020

last minute deze vakantie met mijn vrouw en onze 3 dochters geboekt ,omdat wij goede ervaringen met Hilton hebben wilde ik graag weer iets bij hun boeken ,het enige kommentaar als je 2 kamers tegelijk wil boeken is hun site niet echt klantvriendelijk, maar uiteindelijk toch gelukt ,als honnors lid alles vooruit betaald en dan is de prijs voor NEW-YORK redelijk ,het hotel prima check inn ging snel kamers schoon,ruim ,mooie keuken (die we niet gebruikt hebben)maar alles is aanwezig !onbijt goed in het weekend iets druk,vriendelijke staff,iedere dag iets anders echt lekker ,het hotel ligt in een rustige straat en als hardloper op 5 min van de Hudson River waar s'ochtends vroeg veel newyorkers hun loopje doen,ik hoop dat we snel deze geweldige stad weer bezoeken en als er plaats is zal ik zeker weer hetzelfde hotel kiezen!!ook bij het uitchecken geen financiele surprises van extra tax etc ,ik had alles vooruit betaald en daar bleef het bij!!

Datum van verblijf: februari 2020
Mark T, General Manager van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel.. We sincerely appreciate your feedback

Beoordeeld op 6 februari 2020

Uit de vele mogelijkheden uiteindelijk gekozen voor Homewood Suites. En daar waren wij heel blij mee. Perfecte centrale ligging nabij Times Square. De kamers zijn super en we hoorden niets van het bruisende NY. Heerlijk geslapen. Na een heerlijk en gevarieerd ontbijt kan je er tegen en kun je op stap in deze geweldige stad. Wij waren blij met deze keuze.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Homewood Suites by Hilton
Mark T, General Manager van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2020

Thank you so much for staying with us at The Homewood Suites In Midtown Manhattan We are pleased to know that you enjoyed your time spent with us, i will definitely let our team know how much you appreciate all the effort we put into making your stay unforgettable. We would love to welcome you back :)

Beoordeeld op 10 juni 2019

Met name complimenten voor Jackson, de ober bij het ontbijt. Erg vriendelijke, behulpzame man. Thank you Jackson, you were very kind!
Fijn bed met fijn kussen, schone kamer, badkamer wel wat aan de kleine kant. Keukenblokje was fijn vanwege de koelkast. In de badkamer was 1 wastafel, daarnaast meteen een wc en daarnaast de douche. Het voldeed maar was niet ruim.

Datum van verblijf: juni 2019
Mark T, Manager van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

Thank you for the wonderful comments, we are thrilled you had such a great time at the Homewood Suites NYC and had an opportunity to enjoy our wonderful city. We look forward to seeing you again on your next visit to the "Big Apple"!