“Great Japanse food”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: SoHo
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke sushi! Echte Japanse groene thee. Je kunt alle kanten op qua sushi: er is ruime keus. Heerlijk vers. De miso soep maak je zelf aan, wat fijn is omdat je dan zelf de sterkte bepaalt. Enig nadeel is dat het wat luidruchtig is. Verder top tent!

6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader in Soho! We moesten een uur wachten op een plekje aan de bar maar dat was geen probleem. Je bestelt een drankje en hapje en voor je het weet is je tafeltje klaar. Ontzettend lekkere sushi! Goede, vriendelijke bediening. Wij hebben een top avond gehad. Echt een aanrader.

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TA terecht gekomen of we hadden dit nooit gevonden, langs de buiten zijde heb je geen uithangbord of logo enkel via de lange glazen zie de koks de sushi rollen. De sfeer is er gezellig en romantisch, donker met wat sfeerverlichting. We namen wat sushi rollen en dumplings. De sushi was heel lekker alsook de dumplings maar deze waren wat te duur voor wat je krijgt... $11 voor 4 stuks en wat salade is duur.

30 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk lekker voor zij die sushi & sashimi zoeken! Gezellige atmosfeer, goede bediening en lekkere saki. Spaar zeker ook een beetje plaats voor dessert.

3 februari 2016 beoordeeld

Via tripadvisor gevonden, anders hadden we dit heerlijke restaurant niet gevonden! Je kan niet reserveren, dus wees er op tijd bij. Je moet anders iets van 20 minuten wachten voordat je aan tafel kan. Wij hadden een mooie plek aan de bar met uitzicht op de koks die continue sushi aan het maken waren.

Reizigers die Blue Ribbon Sushi bekeken, bekeken ook

In Blue Ribbon Sushi geweest? Deel je ervaringen!