“super, geld waard”
Beoordeling van Nobu

Nobu
Reserveren met OpenTable
Nobu is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 439 van 15.866 Restaurants in New York
Keukens: Sushi, Aziatisch, Japans, Hedendaags
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: TriBeCa
3 mei 2017 beoordeeld

Goed onthaal, goede uitleg over de kaart en de gerechten telkens.
Menu van 120 genomen, alles heel verassend van smaken, mooi gepresenteerd en meer dan genoeg!
Alles in een niet formele sfeer met ook veel gezinnen etc

3 oktober 2016 beoordeeld

Super gegeten : Verrassende gerechten, professionele uitleg, gewoonweg een fantastische ervaring, zeker doen ! Wel niet goedkoop maar zeker de moeite waard.

30 september 2016 beoordeeld

Mijn beste vriend had hier een tafel gereserveerd,had ook al een in Melbourne bij Nobu gegeten...heerlijk. maar zeer exclusief en dus prijzig

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een reservatie voor diner . Mooie inrichting , goed onthaal, mooi tafeltje met zicht op de zaal . De kaart is wat onduidelijk . Dan voor de verrassingsmenu gekozen . Daarin zaten er super gerechten en wat mindere gerechten . Prijs/kwaliteit wat aan de hoge kant maar wel een leuke ervaring .

8 mei 2016 beoordeeld

Over de wereld krijgt NOBU steeds meer vestigingen. In meerdere restaurants geweest maar dit vond ik een van de mindere. Slordige bediening en de Sushi's ok maar die bijzonder. We fantastische late als voorgerecht gehad

Reizigers die Nobu bekeken, bekeken ook

In Nobu geweest? Deel je ervaringen!