“Prima en betaalbare / snelle lunch”
Beoordeling van Pret A Manger

Pret A Manger
Geclassificeerd als nr. 81 van 530 Snelle hap in New York
Dineropties: Ontbijt
Wijk: Midtown
2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke soep en salades, makkelijk mee te nemen en betaalbaar. Gelegenheid je mobiele telefoon op te laden. Ideaal tijdens citytrip NY.

Datum van bezoek: november 2017

24 maart 2017 beoordeeld

Het assortiment staat me wel aan. Gewoon normale smakelijke broodjes en een aantal sapjes.
Het doet me een beetje aan de Nederlandse Hema denken.
De vestiging op Rockefellar plaza is klein en er zijn bijna geen zitplaatsen.
Om een broodje en sapje voor onderweg te halen is dit prima.

Datum van bezoek: maart 2017
1 september 2016 beoordeeld

Goede koffie en van alles te eten (voor bij de koffie, maar ook gezonde maaltijden). Persoonlijk vind ik dit veel beter dan Starbucks

Datum van bezoek: augustus 2016
15 mei 2016 beoordeeld

Voor een snelle en gezond(er)e snack en goede koffie ben je hier aanzet juiste adres. De broodjes en wraps zijn zeer lekker. Meerdere keren uitgeprobeerd steeds tevreden. Prijs ok.

Datum van bezoek: mei 2016
31 maart 2016 beoordeeld

Hier moet je onmiddellijk weten wat je wilt of je wordt opzij gezet. Step aside and next! Bovendien erg weinig plaats om te zitten en als je klaar bent is het absoluut niet de bedoeling nog even te blijven. Maar de croissants waren wel super lekker, vooral de gevulde.

Datum van bezoek: maart 2016

In Pret A Manger geweest? Deel je ervaringen!