“Zeker de moeite waard”
Beoordeling van Piccola Cucina

Piccola Cucina
Reserveren met OpenTable
Piccola Cucina is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 22 van 14.394 Restaurants in New York
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: SoHo
11 augustus 2016 beoordeeld

Het is een klein restaurantje waar je heerlijk italiaans kunt eten.
De bediening was keurig. Zouden er zeker nog een keer naar toe gaan.

18 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Akkoord, je zit met je ellebogen tegen je buurman/vrouw en je kijkt mee in hun bord. Reserveer je en ben je te vroeg.Buiten wachten, want binnen kan je niet... Maar super! Met een voorgerecht en pasta kan je een dessert niet meer op, spijtig want als dat even lekker is als de voorgaande: spijtig toch !?
Dit adres in Soho is niet te missen voor NY. Bovendien nog leuke bediening en zicht op een dampende keuken, achter glas en zonder geur.
Ik reserveer nog eens vooraleer ik dit post!

28 maart 2016 beoordeeld

Klein maar knus restaurant. De andere vestiging een paar straten verderop was vol toen wij aankwamen (rond etenstijd op zaterdagavond), maar een medewerker stelde voor om met ons mee te lopen naar hun andere vestiging want daar was nog wel plek: goede service! Het eten was heerlijk en wordt geserveerd in pannetjes. Aanrader voor lekker Italiaans eten.

17 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk hoe ze van zo een kleine ruimte een knus restaurant kunnen maken. Als je graag wat meer ruimte wil kan je wel beter een ander restaurant kiezen Maar Wij hebben er heerlijk gegeten. Vooral de voorgerechten waren erg goed. We konden het erg waarderen dat de ober ook andere wijnen voorstelden en ons dat ook liet proeven.

31 oktober 2015 beoordeeld

Piccola cuncina is een piepklein restaurant in een hippe, gezellig buurt in NYC. De pasta is heel vers en fantastisch van smaak. Het personeel is ook heel vriendelijk en het is zeker prijs/kwaliteit. Dit is een echte aanrader voor wie van echte Italiaanse pasta houdt.

In Piccola Cucina geweest? Deel je ervaringen!