“Geweldige ervaring”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Midtown
30 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we geen 9 gangen menu wilden werden we eerst in een soort voorgang gezet. We gaven aan dat we wel het 5 gangen menu wilden mochten we toch in het normale tafel gedeelte zitten. Ik had ketel 1 in martini glas voor 20 euro ,super! Alles was even heerlijk , de bediening was ook geweldig. De prijs was wel een dingetje , prijs /kwaliteit was misschien toch wel doorgeslagen. Maar dat weet je als je bij Perse reserveert. Het was super!

20 november 2016 beoordeeld

Je moet wel reserveren maar dan kom je wel op een van de beste, vonden wij, restaurants van NewYork. Superieure bediening en wijnen. Alle klopte! Wij zijn geen fan van de Amerikaanse stijl, snel, opdringerig, overdreven enthousiast, etc. etc. maar echt een beetje Europees, wel heel druk en groot maar we hebben geen enkel het moment gehad dat we verloren waren in de ruimte en het uitzicht over Colobus Circle en het Park is adembenemend.

4 mei 2016 beoordeeld

Michelin 3 sterren 9 gangen menu: fenomenaal. De foi gras is buitenaards lekker. Elk gerecht is compleet anders met een tataak andere smaakbeleving. Kleine porties die 9 gangen gied mogelijk maken. Uitstekende keuken en dito bediening. Uitzicht over Central Park is prachtig, complete eetbeleving. Wij hebben er gelunchd. Moet je 1x van je leven meemaken. Veel geld: ja zeker maar de investering meer dan waard. Laat die musicals maar zitten, ga hier dineren of lunchen

1 maart 2016 beoordeeld

Per Se is een prachtig restaurant met een klassieke uitstraling, vloerbedekking, nette bediening, fantastische gerechten en een magnifiek uitzicht op Columbus circle. Net uit het vliegtuig gestapt en bijna direct door naar Per Se, de chef had het idee om ons een 15-gangenmenu voor te schotelen ilv de standaard 8 gangen, dat was niet verkeerd. In geen van de 15 gangen was een dissonant te vinden, het ene gerecht nog beter dan het andere. Alleen voor de "Oysters and Pearls", zou je naar NY vliegen, wat een smaaksensatie, wat een textuur. De gerechten zijn niet licht, maar dat is op zo'n avond niet meer van belang, niet goedkoop, maar een plek waar je geweest moet zijn!

7 november 2011 beoordeeld

Per Se is zeer gezellig, met uiterst vriendelijk personeel en een prachtige ligging. Het eten is echter een andere zaak. Wij hadden een 5 gangen lunch gekozen maar vonden die in vergelijking met concurrenten op dit niveau absoluut onvoldoende. Het voorgerecht was gewoon niet lekker, de rest wel maar weinig creatief en vooral: weinig. We hebben ons volgestopt met snoep bij de koffie om niet met honger op te staan! Als je in New York 3 * wil, dan is Le Bernardin een betere keuze, met bovendien een wijnkeuze per glas die erg interessant is en in Per Se niet mogelijk.

• Sfeer

In Per Se geweest? Deel je ervaringen!