“Erg goede gerechten ”

Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Midtown
5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een 3 Michelin sterren restaurant. Gerechten zijn goed. Dineren op niveau en echt genoten.

Voor Europese begrippen ligt het new yorkse tempo in dit restaurant wel wat hoog. De gerechten volgen elkaar "te snel" op waardoor je niet heel uitgebreid / lang kunt tafelen.

Schrijf een beoordeling

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben het genoegen gehad om hier te kunnen reserveren . We Boekten 1 maand voordien vanuit België een tafeltje . Die was echter pas vrij vanaf 23 u . We hoopten toch de grote menu met alles erop en eraan te kunnen krijgen . Toen we in het restaurant kwamen voelden we ons onmiddellijk meer dan welkom. De grote menu was de normaalste zaak nog op dit uur . Er arriveerden zelfs nog tafeltjes na ons . We beleefden een culinair genot van begin tot einde . Toen de sommelier hoorde dat we ook frans konden spreken kregen we zelfs nog een extra service . Zeker een aanrader!

4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hebben tijdens ons bezoek aan new york bij Le Bernardin gegeten.

Wat ons direct opviel was de snelheid waarop achter elkaar geserveerd werd. We hadden pas net de kaart in handen, toen de amuse al geserveerd werd. Dit zijn wij als Nederlanders niet gewend van een sterrenzaak. Wij hebben daarom aangegeven dat we onze 4 gangen niet te snel achter elkaar wilden krijgen. We mochten daarna zelf bepalen wanneer we de gerechten uit wilden laten vragen.

Wij hebben a la carte gegeten. De seafood truffel pasta is echt een aanrader!

Al met al lekker gegeten, voor een hoge prijs. Voor tweemaal een vier gangen diner, 2 glazen champagne en een fles wijn (Chablis) moesten we 592 dollar betalen.

Als je genoeg geld hebt zeker aan te raden. Door de korte duur van ons diner, zou ik het niet aanraden als je ervoor moet sparen.

1 maart 2016 beoordeeld

Een unieke plek: een driesterren visrestaurant midden in NY! Een tasting menu gekozen met een aantal extra gerechten. Mooie gerechten, relatief simpel, maar goede cuisson en pure combinaties. Ondanks het grote aantal gangen niet "overvol". Aanrader voor de veeleisende visliefhebber

8 januari 2016 beoordeeld

Wat een fantastisch restaurant is Le Bernardin toch! Het eten, de wijnen, de bediening: alles is tiptop in orde in dit 3(!) sterren restaurant. Het is uiteraard geen restaurant waar je wekelijks eet, maar mocht je in de gelegenheid zijn - wel ruim van tevoren reserveren - dan is dit een must-do!

Reizigers die Le Bernardin bekeken, bekeken ook

In Le Bernardin geweest? Deel je ervaringen!