“Leuke tour door het meatpacking district en de highline”
Beoordeling van New York Tour1

Vanaf
Tour van 1 dag met kleine groep door New York
Geclassificeerd als nr. 2 van 675 Tours in New York
1 juni 2018 beoordeeld

Leuke tour door een stuk van New York vol met Nederlandse wortels. Leuk om te zien hoe een wijk kan veranderen door initiatieven van bewoners en mensen die geven om hun stad. De gids weet je mee te nemen langs de wetenswaardigheden van de wijk. Mooie combinatie van oud, nieuw, innovatie en initiatief. De Chelsea Marker is een bezoek waard.

19 mei 2018 beoordeeld

We hebben deze tour gisteren gedaan. Leuk en informatief. Tommy wist enorm veel over de wijken en ook enorm veel over eten in dit gebied. Met super veel enthousiasme heeft hij dit voor ons tot leven gebracht. Dingen waar je normaal aan voorbij lopen krijgen zo veel meer betekenis dan wanneer je dat alleen zou doen. Desondanks vonden we de wijken op zich wat tegenvallen. Maar moet je zelf gezien hebben als je in ny bent. Tommy bedankt! Ook voor de tips buiten deze wijk

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke en enthousiaste gids! Goede verhalenverteller... met persoonlijke ervaringen. Zeker een aanrader om deze tour te boeken. Geeft meer diepgang en inzicht rondom de ervaringen van de nabestaanden....

5 mei 2018 beoordeeld

Leuke spontane gids, maakt van De Tour iets speciaals. Niets is haar te veel of te gek. Ze heeft kennis van zaken, is zorgzaam, gezellig, kortom we hebben met Jenn een superleuke rondleiding gehad! Aanrader

Bekijk meer beoordelingen
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke tour door soho, little italy, chinatown gehad, het koude weer mocht de pret niet drukken. Met de New York pass is de tour gratis. Gids Natalie was erg enthousiast en gaf kleurrijke achtergrondinfo over de buurten.

In New York Tour1 geweest? Deel je ervaringen!