“Heerlijke pasta”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Meatpacking District
28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaans restaurant in chelsea market. De kwaliteit van de gerechten is echt uitstekend. Voldoende ruimte rond de tafels en niet al te veel lawaai. Service is goed. Wijn is, zoals in alle gelegenheden waar wij waren, duur (min. 14 euro per glas). Een fles is in veel gevallen voordeliger.

21 juli 2016 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in New York zijn we hier 2 keer geweest. 1 keer had 1 gezinslid hier een pasta uitgehaald en die hebben we dan boven op de High Line opgegeten. Deze pasta was echt verrukkelijk! De 2e keer zijn we dan in het restaurant komen eten. Ook dat was echt heerlijk. 1 iemand had een vleesgerecht, en het stuk vlees was echt gigantisch. Het was ook heerlijk. Het is wel een échte Italiaan, in dat opzicht dat je bij het vlees apart een portie pasta moet bestellen indien je dat wenst. 2 van ons hadden een vegetarische ravioli met aubergine, ook superlekker! Leuke bonus: thuis in België kochten we regelmatig pasta van Rana, nu blijkt dat dat dus van deze familie is! Echt een aanrader, als is het maar om iets uit te halen en op de High Line te eten!

23 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een leuke wandeling over de High line kwamen we hier terecht. Waren blij verrast over de grote keuze aan verschillende pasta's. De prijs voor take a way is $ 10 per portie. OK dat wanneer je gaat zitten in het restaurant dat het iets duurder is. Maar hetzelfde portie kost in het restaurant $ 25 of meer. Een onacceptabel verschil. Zijn weer opgestapt en hebben voor in de zaak bij de take a way ons eten besteld en het ergens anders opgegeten. Het eten van het restaurant en take a way worden door dezelfde kok in dezelfde hoeveelheid gemaakt.
De smaak van de pasta was overigens wel goed!

6 augustus 2015 beoordeeld

Onze pasta's zijn lekker (weliswaar zeer al dente), maar de porties zijn klein (en dus is het relatief duur). Daarbij zijn we snel bediend en staan we even snel weer buiten, want daar komen de volgende gasten al. Eetfabriek.

20 januari 2015 beoordeeld

Na een wandeling door Chelsea Market kwamen we uit bij dit italiaanse restaurant. Direct bij de ingang zagen we dat er keuze was uit enorm veel verse pasta's in de mooiste vormen en maten. We kozen voor de mogelijkheid om drie kleine porties pasta's te proeven. We hadden een pasta met kreeft, bolognese, en een ravioli met truffel. Alle drie de pasta's waren verrukkelijk. Ik denk zelfs de lekkerste pasta's die ik ooit op heb buiten Italie. Het personeel was erg vriendelijk. Ik kan dit restaurant daarom iedereen aanraden!

• Sfeer

In Rana geweest? Deel je ervaringen!