“Goed eten, aardige bediening, wijn aandachtspunt ”
Beoordeling van Spice Symphony

Spice Symphony
Reserveren met OpenTable
Spice Symphony is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 25 van 13.936 Restaurants in New York
Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Midtown
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel doet echt zijn best om je het naar je zin te maken. Aldi was geest. Het eten is van goede kwaliteit, smaakvol. De wijn is een aandachtspunt; wijn is altijd duur in de US maar het gaat over value. Om het restaurant nog beter te maken moeten ze de wijnkaart optunen.

Schrijf een beoordeling

7 maart 2017 beoordeeld

Ben je op zoek naar iets anders dan de burgers, hot-dogs en NY Pizza's en wil je niet te veel geld kwijt zijn voor een goed bord eten? Houd je van pittig eten en een goede service? Ga dan naar Spice Symphony op de 50th street!

Spice zorgt voor een echte Indiaase beleving, waarbij je de keuze hebt uit heerlijke soepen, curry's, vlees en visgerechten. Vooraf gekozen voor een spicy soepje, wat naanbrood. Hoofdgerecht ben ik gegaan voor de Chicken Avocado en Yasmijn rijst. Beide heerlijke gerechten, die goed gekruid zijn en heerlijk op smaak zijn gebracht.

Spice Symphony onderscheidt zich wat mij betreft prijs-kwaliteit verhouding. Mooi aangeklede tafels, aardige mensen met een top-service. Het voelt een beetje aan als Fine-Dining, maar hier betaal je absoluut niet voor.
Je kunt hier heerlijk eten voor een zacht prijsje en je eet eens wat anders! Wij zaten hier op een doordeweekse dag en het was aardig rustig, kan me voorstellen dat het in de weekenden aardig druk kan zijn.
Tip: Je kunt hier kosteloos van te voren reserveren via internet. DOEN!
Let op: gerechten zijn veelal pittig en kruidig, hier moet je van houden!

Spice gaat je zeker niet teleurstellen, aanbeveling.

4 maart 2017 beoordeeld

Het restaurant zat tegenover ons hotel, misschien waren we er normaal gesproken langs gelopen maar dank zij tripadvisor wisten we van het bestaan af.
Reserveren is verstandig.
Heel erg goed eten, vriendelijk personeel en ook goed betaalbaar.
Zeker een aanrader!

3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, zeer goede kwaliteit. Prettige bediening. Zeer mooie gerechten, en leuk geserveerd. Ook mooie cocktails. Pittig betekend ook echt pittig dus pas op.

23 december 2016 beoordeeld

Goede indiase gerechten, maar vergeet niet te reserveren want het was behoorlijk vol toen wij aankwamen zonder reserving. Gelukkig kon er toen nog wel wat geregeld worden. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Het enige wat ik erg jammer vond was, omdat het zo druk was keken ze je de zaak zo wat uit. Je kon merken dat ze wilde dat alles zo snel mogelijk weer vertrok. Dit vind ik niet zo netjes.

Reizigers die Spice Symphony bekeken, bekeken ook

In Spice Symphony geweest? Deel je ervaringen!