“Tegenvaller”
Beoordeling van La Bella Vita

La Bella Vita
Reserveren met OpenTable
La Bella Vita is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3.409 van 14.913 Restaurants in New York
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Little Italy
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons laten overhalen door de knul voor de deur van deze zaak én omdat de pizza's nét een beetje goedkoper waren als de eerdere zaakjes waar we langs waren gelopen. Wel aardig ingericht, muziek en vriendelijk personeel. We bestelden een spaghetti carbonara en een pizza met 4 soorten kaas. De carbonara had helaas weinig smaak, de portie was wel ruim voldoende. De bodem van de pizza was dun, wat ik op zich niet erg vond maar deed me meer denken aan een droge tortilla. Waar was de gorgonzola? Het was geitenkaas wat hier overheerste en dat ging na 4 punten behoorlijk tegenstaan. Jammer...

14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben dit restaurant met 4 vrienden november 2017 bezocht.
Na een teleurstellend voorgerecht, carpaccio was te koud, te veel sla, grote plakken kaas en klein portie;
Kwam het hoofdgerecht met pasta’s met te waterige saus en erg smakeloos (uit een pakketje). We hebben het netjes gemeld maar kregen te horen dat we niet moesten zeuren en men nooit klachten kreeg. De ober wilde dat bewijzen door het aantal bonnetjes van deze dag te laten zien, echter moesten wij gewoon het volle pond betalen en was er verder niets mogelijk! Rekening 200 dollar! Nooit weer! Niet heen gaan!

13 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten maar 48 euro voor 2 borden spaghetti en een fles water vind ik iets prijzig...

26 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze drukke zaak bezocht door nieuwsgierigheid.mensen stonden in de rij om te eten.de sfeer om binnen te komen was opdringerig maar wel amusant .eten was van een goede kwaliteit en de porties groot.de pizza ,lasagne en pasta waren heerlijk en niet duur.gemiddelde prijs was 12 dollar.

26 april 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze doen of ze echte Italiaanen
zijn maar dat zijn ze echt niet.

De risotto smaakt naar niets, pasta vongole was niet vers en de pizza
was echt heel slecht.

Heb gewoon de 20% tip van de
rekening laten halen. Let op! Je bent niet verplicht tip te betalen omdat het op de rekening staat.

In La Bella Vita geweest? Deel je ervaringen!