“Leuk tentje”
Beoordeling van Jack's Wife Freda

Jack's Wife Freda
Reserveren met OpenTable
Jack's Wife Freda is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 317 van 16.215 Restaurants in New York
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: SoHo
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk tentje, heel lekker eten. We waren 60 dollar kwijt voor enkel 2x hoofdgerecht. Ook wel drukke tent waar iedereen wilt komen om te eten. Sommige mensen stonden buiten in de rij te wachten.

Datum van bezoek: maart 2019

3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk tentje! De gepocheerde eieren met haloumi waren geweldig. Ook de wafel met rozenwater en rood fruit was erg goed.

Datum van bezoek: november 2018
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontzettend leuk adresje is dit! Wij hadden hier ontbijt. Lekker gegeten en vriendelijke en snelle bediening. Het is druk, maar zonder reservering konden we met 4 personen toch terecht. Ben je in NY? Dan moet je hier zeker een keer ontbijten.

Datum van bezoek: augustus 2018
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein brunch lunch en diner restaurantje . Met een Indy (80 90s )soft rock soundtrack op de achtergrond lekker casual maar lekkere variaties op Amerikaanse keuken van gegrilde aubergine op brood en gegrilde kipfilet tot tonijnsalade en natuurlijk avocado op brood.
Clientèle heel mix can locals, hipsters en bezoekers. Prijzen gemiddeld . Aanrader

Datum van bezoek: juli 2018
24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Spontane bediening en ongedwongen sfeer. Voor ieder wat wils qua eten. Van te voren reserveren kan geen kwaad, alhoewel wij net geluk hadden...

Datum van bezoek: oktober 2017

In Jack's Wife Freda geweest? Deel je ervaringen!