“Fijn lunchtentje rand Soho ”
Beoordeling van Jack's Wife Freda

Jack's Wife Freda
Reserveren met OpenTable
Jack's Wife Freda is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 178 van 15.766 Restaurants in New York
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: SoHo
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein brunch lunch en diner restaurantje . Met een Indy (80 90s )soft rock soundtrack op de achtergrond lekker casual maar lekkere variaties op Amerikaanse keuken van gegrilde aubergine op brood en gegrilde kipfilet tot tonijnsalade en natuurlijk avocado op brood.
Clientèle heel mix can locals, hipsters en bezoekers. Prijzen gemiddeld . Aanrader

24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Spontane bediening en ongedwongen sfeer. Voor ieder wat wils qua eten. Van te voren reserveren kan geen kwaad, alhoewel wij net geluk hadden...

1 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gereserveerd en nog net plaats voor 2 personen. Leek ons gezellig! Erg druk maar er is sfeer. Lekker gegeten (veel groenten op ons bord wat ik toch belangrijk vind). Wijn was ok. Prijzig maar niets op aan te merken.

2 november 2016 beoordeeld

super lekker gezellig brunchen!!
wel altijd heeeel druk!
de shakshuka is hier echt heerlijk!
hier moet je geweest zijn :)

30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, fijne atmosfeer, heel goed eten, sommige gerechten waren naar verhouding wel wat prijzig. Heerlijke limonade!

In Jack's Wife Freda geweest? Deel je ervaringen!