“Super Hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Pod 39 Hotel
Beoordeeld als nr. 200 van 470 hotels in New York
3 oktober 2016 beoordeeld

Een erg hip hotel , met zeer vriendelijk personeel. Het restaurant wat bij het hotel hoort heeft heerlijke Mexicaanse hapjes, en ze hebben een erg mooie rooftop bar.
Het ontbijt (niet incl.) is ook erg goed al moet ik eerlijk toegeven dat er in de omgeving meer dan genoeg andere gelegenheden zijn om te ontbijten.

Kamertip: Ik zou geen kamer direct bij de lift willen.
  • Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden

6 februari 2016 beoordeeld

Personeel is vriendelijk, locatie is zeer goed. Vlakbij Grand Central Terminal vanwaar je makkelijk de metro kan nemen naar de rest van de stad.
Hotel wel vooral gericht op mensen zonder kinderen.
Wij hadden een queensize kamer en die was net goed qua ruimte, maar wel nog steeds beperkt.
Mooi ingerichte kamers. Soms nogal lawaaierig, maar dat is de stad en ligt niet aan het hotel.
Beetje weinig ruimte om je gerief op te bergen.

Kamertip: Queensize aangeraden indien met 2.
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
1 december 2015 beoordeeld

Hotel ligt op loopafstand van grand Central station en Subway. Goede restaurants in de buurt, park avenue, the Shakespeare en Bloom voor het ontbijt. Salvation taco bij het hotel is erg rumoerig en duur. Wel goed maar ook weinig. Staat volgens mij los van pod 39. Ook het empire state building is op loopafstand. Nette schone bunk bed room gehad. Klein maar afdoende.

Kamertip: Hadden 305, stille kamer.
  • Verbleef: November, 2015, reisde met familie
15 november 2015 beoordeeld

We hadden de mini bunk kamer, erg klein maar schoon en modern ingericht. Niks mis mee. Veel ruimte heb je toch niet nodig. Wat wel gek is dat de badkamer niet volledig is afgeschermd, alleen in het midden van de glazenwand een wazige afscherming. Niet geschikt voor te veel bagage. 2 koffers passen net. Onder het bed kan je niks kwijt.

Verbleef: November, 2015
25 augustus 2015 beoordeeld

mooi hotel, vooral de bar en dakterras , zeer kleine kamers en flauw ontbijt .
perfect gelegen om NY te bezoeken, wij hebben alles te voet gedaan vriendelijk en behulpzaam personeel
een aanrader als je niet te veel bagage bij hebt

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
16 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk hotel met vriendelijk personeel. Het hotel ligt op een top locatie dichtbij verschillende metro stations. Vanuit de kamer hadden wij uitzicht op de empire State building. De kamer is zoals vaak beschreven klein, maar heeft alles wat je nodig hebt en is vooral ook schoon en comfortabel. Overigens is er een prachtig dakterras en een leuke bar beneden!

Verbleef: April, 2015, reisde met vrienden
11 april 2015 beoordeeld

Net drie nachten in dit hotel verbleven. Hadden kamer met stapelbed. Ieder bed had een aparte televisie. Kamer was erg klein, maar wel schoon. Badkamer prima met douche vanuit het plafond. Wel kleine wasbak. Kamer had ook een soort mediasysteem met bijvoorbeeld HDMI- en USB-ingang, maar dat heb ik niet gebruikt. Hotel ligt op goede locatie in Midtown, op korte afstand van Grand Central Station (metro). Veel eettentjes in de buurt voor ontbijt, lunch en avondeten. De kamer had maar één stoel, een tweede stoel zou handig zijn geweest. Bed was te kort, ik paste er met 1.85m niet helemaal in! Personeel was behulpzaam.

Verbleef: April, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in New York bekeken
Row NYC Hotel
nr. 355 van 470 in New York
19.912 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Pod 39 Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pod 39 Hotel

Adres: 145 E 39th Street, New York, NY 10016-0913
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > New York > New York > Midtown , Manhattan , Murray Hill
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 200 van 470 hotels in New York
Prijsklasse: € 86 - € 263 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Pod 39 Hotel 3*
Aantal kamers: 366
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, Ctrip TA, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Pod 39 Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?