Courtyard New York Manhattan/Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Residence Inn New York Manhattan / Midtown East(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 253 per nacht.

Millennium Broadway New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 236 per nacht.

Sheraton New York Times Square Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
The New Yorker a Wyndham Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Blue Moon Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

Pod 51 Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 190 per nacht.

Sofitel New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Restaurant
YOTEL New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 216 per nacht.

6 februari 2016 beoordeeld

Personeel is vriendelijk, locatie is zeer goed. Vlakbij Grand Central Terminal vanwaar je makkelijk de metro kan nemen naar de rest van de stad.
Hotel wel vooral gericht op mensen zonder kinderen.
Wij hadden een queensize kamer en die was net goed qua ruimte, maar wel nog steeds beperkt.
Mooi ingerichte kamers. Soms nogal lawaaierig, maar dat is de stad en ligt niet aan het hotel.
Beetje weinig ruimte om je gerief op te bergen.

Kamertip: Queensize aangeraden indien met 2.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
1 december 2015 beoordeeld

Hotel ligt op loopafstand van grand Central station en Subway. Goede restaurants in de buurt, park avenue, the Shakespeare en Bloom voor het ontbijt. Salvation taco bij het hotel is erg rumoerig en duur. Wel goed maar ook weinig. Staat volgens mij los van pod 39. Ook het empire state building is op loopafstand. Nette schone bunk bed room gehad. Klein maar afdoende.

Kamertip: Hadden 305, stille kamer.
  • Verbleef: november 2015, reisde met familie
15 november 2015 beoordeeld

We hadden de mini bunk kamer, erg klein maar schoon en modern ingericht. Niks mis mee. Veel ruimte heb je toch niet nodig. Wat wel gek is dat de badkamer niet volledig is afgeschermd, alleen in het midden van de glazenwand een wazige afscherming. Niet geschikt voor te veel bagage. 2 koffers passen net. Onder het bed kan je niks kwijt.

Verbleef: november 2015
25 augustus 2015 beoordeeld

mooi hotel, vooral de bar en dakterras , zeer kleine kamers en flauw ontbijt .
perfect gelegen om NY te bezoeken, wij hebben alles te voet gedaan vriendelijk en behulpzaam personeel
een aanrader als je niet te veel bagage bij hebt

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
16 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk hotel met vriendelijk personeel. Het hotel ligt op een top locatie dichtbij verschillende metro stations. Vanuit de kamer hadden wij uitzicht op de empire State building. De kamer is zoals vaak beschreven klein, maar heeft alles wat je nodig hebt en is vooral ook schoon en comfortabel. Overigens is er een prachtig dakterras en een leuke bar beneden!

Verbleef: april 2015, reisde met vrienden