“Spanje in New York”
Beoordeling van Boqueria

Boqueria
Reserveren met OpenTable
Boqueria is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 549 van 15.765 Restaurants in New York
Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: SoHo
1 juni 2018 beoordeeld

Een echte Spaanse kroeg met tapas. Het zat er tjokvol, wij kregen een plaatsje aan de toog rond de keuken. Leuk om te zien hoe hard er moet gewerkt worden in de keuken ! Lekkere tapas, fantastische wijn. Een absolute aanrader

25 juni 2017 beoordeeld

We zaten aan de toog van de keuken dus konden de koks aan het werk zien! Het was een unieke ervaring! Top gerechtjes met veel smaak en mooi geserveerd!
De bediening was heel vriendelijk.
Een echte aanrader

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas gegeten hier. Ik kan echt genieten van goede tapas en een lekker rosétje erbij. En dat kreeg ik hier absoluut! Aardappeltjes, garnalen, kroketten, vlees, heerlijk! Ga hier heen als je tapas wilt eten! Je zult genieten!

13 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier ontbeten op een weekdag, bijna leeg: goede koffie en ontbijt. Ook in de namiddag geweest voor tapas en cava: voelt spaans aan- tapas zeer lekker, wat een Madrileense sfeer , maar dan in het groor. Zeker aan te raden- de hoge stoelen zitten zeer comfortabel

4 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De Boqueria is druk bezocht en op basis van onze ervaring niet onterecht: lekker eten, vlotte bediening en redelijke prijzen.

Reizigers die Boqueria bekeken, bekeken ook

In Boqueria geweest? Deel je ervaringen!