“Wat een super leuke zaak”
Beoordeling van Tacombi Nolita

Tacombi Nolita
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 354 van 14.207 Restaurants in New York
Keukens: Mexicaans
Meer informatie over het restaurant
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Downtown Manhattan (Downtown)
1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tacombi Fonda Nolita is een ontzettend leuke Mexicaans (tapas) restaurant. De ambience is fantastisch. De sapjes met soda echt heerlijk! We hebben ieders een taco gehad. Fijne afmeting en erg lekker. De bediening is super vriendelijk en zeer behulpzaam. Helemaal leuk is de oude VW Bus in de zaak. Ook deze wordt gebruikt om gerechtjes te bereiden. Aanrader. Voor onze sapjes en taco's hebben we incl. fooi 33 dollar betaald.

Datum van bezoek: september 2019

28 mei 2019 beoordeeld

Sfeervol restaurant. Leuke ervaring. Wij moesten erg lang wachten op een plekje. Dus als je trek hebt, ga dan ergens anders heen. Porties zijn niet zo groot en gewoon ok kwa smaak; niet super bijzonder. We zagen een kakkerlak op de muur lopen en hebben dit gezegd, toen probeerden ze hem te pakken. Drankjes prijzig dus gewoon alleen het tafelwater gedronken, en dat mag. Bediening is vriendelijk.

Datum van bezoek: april 2019
29 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ambiance en sfeer. Heerlijke taco's. Zeer ontspannen sfeer. Neem een bucket met bier en je hebt een leuke avond!

Datum van bezoek: maart 2019
3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk sfeertje hangt hier! Het restaurant is leuk ingericht. Er staat zelfs een oude Volkswagenbus waar de burritos in worden klaargemaakt. Er is dus genoeg te zien!

Het eten viel ook erg in de smaak. De guacamole is lekker en de verschillende kleine taco's stuk voor stuk goed van smaak. Ook de huisgemaakte sangria was lekker.

Datum van bezoek: november 2018
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super leuke plek om mexicaans te eten! Zeker naar toe gaan! Aardig personeel, goede uitleg van de kaart, heerlijke (!) huisgemaakte limonade en superlekkere taco’s. En wat een interieur! Wij zijn helemaal enthousiast. Naartoe gaan als je in NY bent!!!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Tacombi Nolita bekeken, bekeken ook

In Tacombi Nolita geweest? Deel je ervaringen!