“Brooklyn Bike Tour”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 87,30*
Vanaf
Tour per elektrische fiets door Central Park en ...
Geclassificeerd als nr. 34 van 199 Outdooractiviteiten in New York
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onder leiding van onze gids Ross hebben wij een geweldige fietstocht van drie uur gehad. Wij hebben onder andere gefietst over de Manhattan Bridge en Brooklyn Bridge. Een geweldige middag gehad! Veel informatie van Ross gekregen. Een aanrader!

17 november 2016 beoordeeld

Door een zeer gedreven en uitermate vriendelijke jongeman uitleg gekregen over het gehele park. Erg leuk om te doen. Fieten in New York en in het Central park is en blijft erg bijzonder!

4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een tour gemaakt van 3 uur. Deze ging oa over de Brooklyn Bridge en de Manhattan Bridge. Wat een geweldige ervaring en leuke manier om New York te ontdekken. Onze gids Eddie was super enthousiast en vertelde vele mooie verhalen. Echt een aanrader!

20 mei 2016 beoordeeld

Fiets over de Brooklyn bridge en door Brooklyn, je fietst terug over de Manhatten bridge en komt uit in China town. We hadden een hele leuke gids (Eddie) die veel stopte om te vertellen en om foto's te maken.

Bekijk meer beoordelingen
18 april 2016 beoordeeld

Een leuke manier om in ongeveer 2 uur een groot gedeelte van central park te ontdekken met de fiets. Bike and roll voorziet je van een fiets, flesje water en poncho (indien nodig). We hadden een leuke Franse vrouw als gids, ze wist erg veel over het park en de omgeving en wist ons dus veel te vertellen. Soms wel even aanpoten als je niet veel fietst, er zijn wat heuvels!

Reizigers die Bike and Roll NYC bekeken, bekeken ook

In Bike and Roll NYC geweest? Deel je ervaringen!