“In plaats van met een groep met z'n tweeen en een gids door het Central park gefietst.”
Beoordeling van Bike and Roll NYC

Bike and Roll NYC
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 87,30*
Vanaf
Tour per elektrische fiets door Central Park en ...
Geclassificeerd als nr. 36 van 207 Outdooractiviteiten in New York
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
17 november 2016 beoordeeld

Door een zeer gedreven en uitermate vriendelijke jongeman uitleg gekregen over het gehele park. Erg leuk om te doen. Fieten in New York en in het Central park is en blijft erg bijzonder!

4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een tour gemaakt van 3 uur. Deze ging oa over de Brooklyn Bridge en de Manhattan Bridge. Wat een geweldige ervaring en leuke manier om New York te ontdekken. Onze gids Eddie was super enthousiast en vertelde vele mooie verhalen. Echt een aanrader!

20 mei 2016 beoordeeld

Fiets over de Brooklyn bridge en door Brooklyn, je fietst terug over de Manhatten bridge en komt uit in China town. We hadden een hele leuke gids (Eddie) die veel stopte om te vertellen en om foto's te maken.

18 april 2016 beoordeeld

Een leuke manier om in ongeveer 2 uur een groot gedeelte van central park te ontdekken met de fiets. Bike and roll voorziet je van een fiets, flesje water en poncho (indien nodig). We hadden een leuke Franse vrouw als gids, ze wist erg veel over het park en de omgeving en wist ons dus veel te vertellen. Soms wel even aanpoten als je niet veel fietst, er zijn wat heuvels!

Bekijk meer beoordelingen
30 oktober 2015 beoordeeld

Super leuke fiets tocht door Brooklyn en Manhatten. Mooie tocht en super veel gezien. De Tour guide was super vrolijk en enthousiast en heeft veel verteld. Zeker aan te raden als je meerdere bezienswaardigheden wil bekijken, de fiets is een goede optie omdat alles zo ver uit elkaar ligt.

Reizigers die Bike and Roll NYC bekeken, bekeken ook

In Bike and Roll NYC geweest? Deel je ervaringen!