“Brooklyn bike tour”

US$ 55,00*
Vanaf
Brooklyn Bridge-fietstocht
Geclassificeerd als nr. 35 van 222 Outdooractiviteiten in New York
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een tour gemaakt van 3 uur. Deze ging oa over de Brooklyn Bridge en de Manhattan Bridge. Wat een geweldige ervaring en leuke manier om New York te ontdekken. Onze gids Eddie was super enthousiast en vertelde vele mooie verhalen. Echt een aanrader!

Datum van activiteit: juni 2016

20 mei 2016 beoordeeld

Fiets over de Brooklyn bridge en door Brooklyn, je fietst terug over de Manhatten bridge en komt uit in China town. We hadden een hele leuke gids (Eddie) die veel stopte om te vertellen en om foto's te maken.

Datum van activiteit: mei 2016
18 april 2016 beoordeeld

Een leuke manier om in ongeveer 2 uur een groot gedeelte van central park te ontdekken met de fiets. Bike and roll voorziet je van een fiets, flesje water en poncho (indien nodig). We hadden een leuke Franse vrouw als gids, ze wist erg veel over het park en de omgeving en wist ons dus veel te vertellen. Soms wel even aanpoten als je niet veel fietst, er zijn wat heuvels!

Datum van activiteit: april 2016
30 oktober 2015 beoordeeld

Super leuke fiets tocht door Brooklyn en Manhatten. Mooie tocht en super veel gezien. De Tour guide was super vrolijk en enthousiast en heeft veel verteld. Zeker aan te raden als je meerdere bezienswaardigheden wil bekijken, de fiets is een goede optie omdat alles zo ver uit elkaar ligt.

Datum van activiteit: oktober 2015
Bekijk meer beoordelingen
21 oktober 2015 beoordeeld

We hebben een hele bijzondere fietstour gedaan door downtown Manhattan en Brooklyn. Echt fantastisch om dit te zien, zeker omdat de gidsen (in dit geval Dan) zo enthousiast en vrolijk waren. Hij wist veel te vertellen over New York en dat maakte de tour alleen maar leuker! De tocht duurt drie uur, maar is voorbij voor je het weet.

Datum van activiteit: oktober 2015

Reizigers die Bike and Roll NYC bekeken, bekeken ook

In Bike and Roll NYC geweest? Deel je ervaringen!