“Leuke manier om central park te ontdekken”
Beoordeling van Bike and Roll NYC

Bike and Roll NYC
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 87,30*
Vanaf
Tour per elektrische fiets door Central Park en ...
Geclassificeerd als nr. 36 van 210 Outdooractiviteiten in New York
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
18 april 2016 beoordeeld

Een leuke manier om in ongeveer 2 uur een groot gedeelte van central park te ontdekken met de fiets. Bike and roll voorziet je van een fiets, flesje water en poncho (indien nodig). We hadden een leuke Franse vrouw als gids, ze wist erg veel over het park en de omgeving en wist ons dus veel te vertellen. Soms wel even aanpoten als je niet veel fietst, er zijn wat heuvels!

30 oktober 2015 beoordeeld

Super leuke fiets tocht door Brooklyn en Manhatten. Mooie tocht en super veel gezien. De Tour guide was super vrolijk en enthousiast en heeft veel verteld. Zeker aan te raden als je meerdere bezienswaardigheden wil bekijken, de fiets is een goede optie omdat alles zo ver uit elkaar ligt.

21 oktober 2015 beoordeeld

We hebben een hele bijzondere fietstour gedaan door downtown Manhattan en Brooklyn. Echt fantastisch om dit te zien, zeker omdat de gidsen (in dit geval Dan) zo enthousiast en vrolijk waren. Hij wist veel te vertellen over New York en dat maakte de tour alleen maar leuker! De tocht duurt drie uur, maar is voorbij voor je het weet.

9 september 2015 beoordeeld

Een geweldige ervaring!!! Fietsen met gids Ondel door Central Park... wat een mooi, maar vooral groot park. Een bijna 3 uur durende tour met een klein clubje mensen. Het viel ons op dat het park best wel heuvelachtig is waardoor het fietsen af en toe best een beetje pittig was.. We hadden TOP weer, lekker zonnig en heeeeeel warm. Je kreeg aan het begin een flesje water mee. Om de zoveel tijd even stoppen voor een foto of gezellig praatje. Onze gids Ondel vertelt enthousiast en veel. Een aanrader, wanneer je in NY bent.

Bekijk meer beoordelingen
24 augustus 2015 beoordeeld

Tourguide Dan was een super gids. Met een heel klein groepje veel gezien. Leuk om op deze manier New York te ontdekken. Veel leuke plekjes gezien waar je normaal niet zou komen.

Reizigers die Bike and Roll NYC bekeken, bekeken ook

In Bike and Roll NYC geweest? Deel je ervaringen!