“Super fiets tocht”

US$ 55,00*
Vanaf
Brooklyn Bridge-fietstocht
Geclassificeerd als nr. 35 van 218 Outdooractiviteiten in New York
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
30 oktober 2015 beoordeeld

Super leuke fiets tocht door Brooklyn en Manhatten. Mooie tocht en super veel gezien. De Tour guide was super vrolijk en enthousiast en heeft veel verteld. Zeker aan te raden als je meerdere bezienswaardigheden wil bekijken, de fiets is een goede optie omdat alles zo ver uit elkaar ligt.

Datum van activiteit: oktober 2015

21 oktober 2015 beoordeeld

We hebben een hele bijzondere fietstour gedaan door downtown Manhattan en Brooklyn. Echt fantastisch om dit te zien, zeker omdat de gidsen (in dit geval Dan) zo enthousiast en vrolijk waren. Hij wist veel te vertellen over New York en dat maakte de tour alleen maar leuker! De tocht duurt drie uur, maar is voorbij voor je het weet.

Datum van activiteit: oktober 2015
9 september 2015 beoordeeld

Een geweldige ervaring!!! Fietsen met gids Ondel door Central Park... wat een mooi, maar vooral groot park. Een bijna 3 uur durende tour met een klein clubje mensen. Het viel ons op dat het park best wel heuvelachtig is waardoor het fietsen af en toe best een beetje pittig was.. We hadden TOP weer, lekker zonnig en heeeeeel warm. Je kreeg aan het begin een flesje water mee. Om de zoveel tijd even stoppen voor een foto of gezellig praatje. Onze gids Ondel vertelt enthousiast en veel. Een aanrader, wanneer je in NY bent.

Datum van activiteit: september 2015
24 augustus 2015 beoordeeld

Tourguide Dan was een super gids. Met een heel klein groepje veel gezien. Leuk om op deze manier New York te ontdekken. Veel leuke plekjes gezien waar je normaal niet zou komen.

Datum van activiteit: augustus 2015
Bekijk meer beoordelingen
4 augustus 2015 beoordeeld

Deze fietstour van bijna 3 uur was een fantastische manier om (delen) van New York eens op een andere manier te zien. Veel sneller dan vermoeiend slenteren en toch lekker buiten en ondertussen het New York om je heen opsnuivend. De super gepassioneerde gids Bob was erg enthousiast en vertelde alles over de plekjes waar we kwamen. Hij stopte geregeld om ergens te stoppen en daar was dan voldoende tijd voor. Central Park, Harlem, Columbia University, the Hudson waterfront heeft hij laten zien. Ook werd er geregeld gestopt op plekjes die ook voor Bob verrassend waren. Zo bleek er juist een zondags openlucht Gospelfeest aan de gang te zijn. We hebben even lekker meegedaan en genoten, voordat we weer verder gingen. Voor de tour (of erna) kun je lekker uitrusten en picknicken tussen alle Newyorkers die lekker relaxen op de Sheepmeadow in Central Park. Een goede en leuke aanvulling op een bezoek aan New York.

Datum van activiteit: juli 2015

Reizigers die Bike and Roll NYC bekeken, bekeken ook

In Bike and Roll NYC geweest? Deel je ervaringen!