“een hele leuke biketour door Central Park!!!”
Beoordeling van Bike and Roll NYC

Bike and Roll NYC
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 55,00*
Vanaf
Brooklyn Bridge-fietstocht
Geclassificeerd als nr. 31 van 187 Outdooractiviteiten in New York
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
9 september 2015 beoordeeld

Een geweldige ervaring!!! Fietsen met gids Ondel door Central Park... wat een mooi, maar vooral groot park. Een bijna 3 uur durende tour met een klein clubje mensen. Het viel ons op dat het park best wel heuvelachtig is waardoor het fietsen af en toe best een beetje pittig was.. We hadden TOP weer, lekker zonnig en heeeeeel warm. Je kreeg aan het begin een flesje water mee. Om de zoveel tijd even stoppen voor een foto of gezellig praatje. Onze gids Ondel vertelt enthousiast en veel. Een aanrader, wanneer je in NY bent.

24 augustus 2015 beoordeeld

Tourguide Dan was een super gids. Met een heel klein groepje veel gezien. Leuk om op deze manier New York te ontdekken. Veel leuke plekjes gezien waar je normaal niet zou komen.

4 augustus 2015 beoordeeld

Deze fietstour van bijna 3 uur was een fantastische manier om (delen) van New York eens op een andere manier te zien. Veel sneller dan vermoeiend slenteren en toch lekker buiten en ondertussen het New York om je heen opsnuivend. De super gepassioneerde gids Bob was erg enthousiast en vertelde alles over de plekjes waar we kwamen. Hij stopte geregeld om ergens te stoppen en daar was dan voldoende tijd voor. Central Park, Harlem, Columbia University, the Hudson waterfront heeft hij laten zien. Ook werd er geregeld gestopt op plekjes die ook voor Bob verrassend waren. Zo bleek er juist een zondags openlucht Gospelfeest aan de gang te zijn. We hebben even lekker meegedaan en genoten, voordat we weer verder gingen. Voor de tour (of erna) kun je lekker uitrusten en picknicken tussen alle Newyorkers die lekker relaxen op de Sheepmeadow in Central Park. Een goede en leuke aanvulling op een bezoek aan New York.

23 juli 2015 beoordeeld

Een geweldige ervaring op de fiets een tocht over de Brooklyn bridge Manhattan Bridge en omgeving. Met een leuke enthousiaste Gids, Joe.

Bekijk meer beoordelingen
8 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben op meer plaatsen fietsen gehuurd en deze behoorden niet bij de betere. Sommige zadels bleven draaien en zakte naar beneden ook al was de knop voor vastzetten helemaal goed tegen frame gedrukt.
Moesten de fietsen die gereserveerd waren door reisbureau bevestigen. De reservering kon niet direct gevonden worden. Vriendelijke dame die ons hielp stelde direct voor om eerst uit te zoeken en heeft later alles per mail doorgegeven.
Jammer genoeg konden won fietsen niet ophalen op de door ons gewenste locatie. Wel konden wij ze daar inleveren.

Reizigers die Bike and Roll NYC bekeken, bekeken ook

In Bike and Roll NYC geweest? Deel je ervaringen!