“Bijzonder ontvangst”
Beoordeling van Beauty & Essex

Beauty & Essex
Reserveren met OpenTable
Beauty & Essex is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 312 van 15.914 Restaurants in New York
Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Wijk: Downtown Manhattan (Downtown)
17 november 2017 beoordeeld

Een bijzonder ontvangst in een gitaarwinkel! Achterin de winkel kun je doorlopen naar het restaurant, dat zeer sfeervol is ingericht! Een bijzondere ervaring!

We hadden met een groep van 12 gereserveerd, maar helaas konden we niet aan een tafel. Sterker nog, we werden ver uit elkaar in het restaurant geplaatst. Dat was erg jammer.

De gerechten smaakte erg goed, de bediening verliep wat onervaren / rommelig.

Datum van bezoek: november 2017

6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Trendy? Ja, dit is het. Leuke plaats met trendy music en food en personeel en bar. Een van de hotspots in New York, reserveren noodzakelijk maar easy online.

Datum van bezoek: november 2016
26 september 2016 beoordeeld

Prachtig restaurant met twee cocktailbars verscholen achter een pawn shop in de lower east side. Hier moet je echt geweest zijn.

Fantastisch eten en heerlijke cocktails. Waanzinnige inrichting.
Perfecte service qua personeel.

Datum van bezoek: september 2016
19 juli 2016 beoordeeld

Wat een super gave locatie. Een speak-easy locatie met alles erop en er aan. Niet gegeten maar aan de bar is het ook goed toeven.

Datum van bezoek: juni 2016
13 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant kregen we als tip, anders kom je hier moeilijk. Bij dit restaurant kom je eerst in winkeltje met gitaren aan de muur waarna je achterin een deur doorgaat en je een trendy zaak binnen stapt.
Leuke menukaart met een hoop aantrekkelijke gerechten. Alles is gebaseerd op Share dining. Wijnen zijn wel aardig aan de prijs.

Datum van bezoek: maart 2016

In Beauty & Essex geweest? Deel je ervaringen!