“Cheescake”

Keukens: Amerikaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Midtown
4 weken geleden beoordeeld

Eindelijk, New York en Magnolia Bakery. Mag je niet overslaan. Echt leuk om geweest te zijn. Heerlijke dingen. Cheescake en cupcake uitgezocht. Koffie ook erg lekker.
Beetje gekkenhuis in de winkel, maar mag de pret niet drukken.

Datum van bezoek: september 2019

18 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het zal wel een hype zijn om hier te zijn en te dure koffie en te duur gebak te kopen. Maar alles is duur in NY, dus ook deze tent. Ondanks de prijzen wordt het druk bezocht. De koffie en gebak smaakten overigens wel goed maar voor mij geen must. Maar smaken verschillen gelukkig.

Datum van bezoek: maart 2019
10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen fan van cupcakes maar ze hebben genoeg andere lekkere dingen. Wij hadden twee verschillende koekjes genomen en beide heel goed. De lemonade was ook heel lekker.

Datum van bezoek: september 2018
8 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan New York mocht een bezoekje aan Magnolia's Bakery natuurlijk niet ontbreken. Veel mooie cupcakes, een keuze maken was erg moeilijk.... dat wat we gekozen hadden was heel lekker ook de banana pudding was heerlijk. Zo'n spijt dat ik niet een grotere beker had gekocht

Datum van bezoek: oktober 2016
27 juli 2016 beoordeeld

Tijdens onze citytrip mocht Magnolia's natuurlijk niet onbreken op de lijst. De verwachtingen waren hoog, maar ovetroffen zelfs die! Een echte must visit! heerlijk!

Datum van bezoek: april 2016

In Magnolia Bakery geweest? Deel je ervaringen!