Courtyard New York Manhattan/Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Residence Inn New York Manhattan / Midtown East(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 299 per nacht.

Millennium Broadway New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Sheraton New York Times Square Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 262 per nacht.

Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 191 per nacht.

The New Yorker a Wyndham Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Roomservice
Sofitel New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Pod 51 Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 197 per nacht.

Blue Moon Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 23/07
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 44% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 44% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 197 per nacht.

YOTEL New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 196 per nacht.

5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen in hartje Manhatten. Veel bezienswaardigheden en shop gelegenheden en restaurants op loopafstand. Gekegen aan het schattige parkje waar bij mooi weer veel activiteiten oa muziek worden georganiseerd.
De Kuxe kamer: compact maar voorzien van al het nodige. Luxe badkamer.
Geweldige behulpzame staf van frontsesk tot werkster. Schone stofvrije kamer. Goed werkend internet op de kamer. Het enige dat wij missen, is een koffiezet apparaat.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
18 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt aan het Bryant Park op loopafstand van Times square en central park. Je loopt je hotel uit, haalt een ontbijt bij een van de vele bakkertjes in de straat en gaat zitten eten op het terras in Bryant Park. Hoe heerlijk kan het zijn! Het hotel zelf beschikt over grote kamers met een ruime badkamer met bad. Uitzicht op het Bryant Park en vooral in de avond zeer indrukwekkend. Hotel is wel prijzig maar dan heb je ook luxe.

Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
5 september 2014 beoordeeld

De locatie is geweldig; fijn parkje voor de deur (eet je ontbijt to-go hier op en/of sluit de dag af met een borrel) dichtbij 7th Ave & Times Square, Central Park voor hardlopers, Subway voor de rest vd stad. Fijne lichte kamer en vriendelijk, servicegericht personeel.

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
16 augustus 2014 beoordeeld

Erg goed hotel! Al bij de ontvangst viel de ongelooflijk aardige bejegening door het personeel op. Iedere keer weer werden we erg vriendelijk geholpen, geweldige service. We hadden een prima kamer op een van de bovenste verdiepingen met zelfs een terrasje buiten! Luxe kamers zonder al te veel poespas, lekkere bedden, dik hoteltextiel incl badjas! Lokatie in Midtown zodat je centraal zit. Het is gelegen aan een park waar in de zomer allerlei gratis lessen (pilates, Yoga, jongleren) worden gegeven, erg leuk! Waar voor je geld!

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
11 juni 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel, Toplocatie. Veel mensen houden willen op timesaquare zitten en wij juist niet. Gelegen aan park, op 3minuut van timesaquare, 1 minuut van 5 and 6th avenue en binnen vijf min bijl Macy's of grand central station.
Bediening is top, restaurant is top, bar is top, leren sm pakjes van de bedinging mogen wat minder verder in een woord amazing ! Volgend jaar voor derde keer naar NYC en voor derde keer naar Bryant Park Hotel

Verbleef: juni 2014, reisde met een partner