Beoordeeld op 5 mei 2016 via mobiele applicatie

Gelegen in hartje Manhatten. Veel bezienswaardigheden en shop gelegenheden en restaurants op loopafstand. Gekegen aan het schattige parkje waar bij mooi weer veel activiteiten oa muziek worden georganiseerd.
De Kuxe kamer: compact maar voorzien van al het nodige. Luxe badkamer.
Geweldige behulpzame staf van frontsesk tot werkster. Schone stofvrije kamer. Goed werkend internet op de kamer. Het enige dat wij missen, is een koffiezet apparaat.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 juli 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt aan het Bryant Park op loopafstand van Times square en central park. Je loopt je hotel uit, haalt een ontbijt bij een van de vele bakkertjes in de straat en gaat zitten eten op het terras in Bryant Park. Hoe heerlijk kan het zijn! Het hotel zelf beschikt over grote kamers met een ruime badkamer met bad. Uitzicht op het Bryant Park en vooral in de avond zeer indrukwekkend. Hotel is wel prijzig maar dan heb je ook luxe.

Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 september 2014

De locatie is geweldig; fijn parkje voor de deur (eet je ontbijt to-go hier op en/of sluit de dag af met een borrel) dichtbij 7th Ave & Times Square, Central Park voor hardlopers, Subway voor de rest vd stad. Fijne lichte kamer en vriendelijk, servicegericht personeel.

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 augustus 2014

Erg goed hotel! Al bij de ontvangst viel de ongelooflijk aardige bejegening door het personeel op. Iedere keer weer werden we erg vriendelijk geholpen, geweldige service. We hadden een prima kamer op een van de bovenste verdiepingen met zelfs een terrasje buiten! Luxe kamers zonder al te veel poespas, lekkere bedden, dik hoteltextiel incl badjas! Lokatie in Midtown zodat je centraal zit. Het is gelegen aan een park waar in de zomer allerlei gratis lessen (pilates, Yoga, jongleren) worden gegeven, erg leuk! Waar voor je geld!

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 11 juni 2014 via mobiele applicatie

Geweldig hotel, Toplocatie. Veel mensen houden willen op timesaquare zitten en wij juist niet. Gelegen aan park, op 3minuut van timesaquare, 1 minuut van 5 and 6th avenue en binnen vijf min bijl Macy's of grand central station.
Bediening is top, restaurant is top, bar is top, leren sm pakjes van de bedinging mogen wat minder verder in een woord amazing ! Volgend jaar voor derde keer naar NYC en voor derde keer naar Bryant Park Hotel

Verbleef: juni 2014, reisde met een partner