Fleurke

Keigoed, centraal gelegen hotel

4,0 van 5 bollen8 dec 2019 beoordeeld
Vanuit dit hotel kan je echt overal bij, taxi,metro, wandelingen te voet, fietsverhuur ook vrij dichtbij. Zee vriendelijke ontvangst door receptie en dicreet maar behulpzaam personeel. Zeer divers ontbijt. Mooi buitenterras. Bar was iets duurder maar dit is New York he! Echte aanrader.
Datum van verblijf: september 2019
Kamertip: Niet twijfelen!
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 9 dec 2019
Fleurkemon,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een beoordeling van uw recente verblijf te plaatsen. Ik ben blij dat je onze medewerkers vriendelijk vond en dat je genoten hebt van alles wat New York City te bieden heeft. We kijken ernaar uit u en uw gezin in de nabije toekomst weer bij ons te hebben.

• StayForLong
  • Booking.com
  • Vio.com
Meer hotels in New York bekijken
Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel, ontzettend vriendelijk personeel. Check-in en check-out was snel. Kamer was groot en schoon. Badkamer met bad aanwezig. Vind het dan weer jammer dat er geen gratis WiFi in de kamer is. Uitzicht + locatie is top!

Datum van verblijf: september 2018
hiltontimess, Manager van Hilton New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Dear Xmiek,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback over je recente verblijf bij ons te delen via TripAdvisor. We waarderen uw eerlijke inbreng en zullen uw opmerkingen over onze service in het achterhoofd houden als we ernaar streven onze service te verbeteren. We zijn voortdurend op zoek naar nieuwe manieren om de ervaring van onze gasten te verbeteren. We hopen dat je familie terugkomt om bij ons te blijven de volgende keer dat je in de stad bent en laat ons weten hoe het met ons gaat.

lynell.lovett@htsnewyork.com

Beoordeeld op 12 augustus 2017

Kamer was prima, heerlijke bedden. Prachtig uitzicht. Oase van rust in drukke omgeving.
Jammer dat er geen gratis wifi op de kamer is, alleen in de lounge. De ingang van het hotel is verborgen in de drukke winkelstraat.

Kamertip: Hoe hoger hoe mooier uitzicht!
Datum van verblijf: augustus 2017
hiltontimess, Manager van Hilton New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2017

Y S,

Bedankt voor de tijd om een recensie te plaatsen over uw recente verblijf. Ik ben blij dat je voelde dat we tijdens uw verblijf aan uw behoeften zouden kunnen voldoen. Namens onze medewerkers bedankt voor het kiezen van ons.

Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Met onze tieners hebben wij hier zes nachten geslapen. Een hele goede lokatie dichtbij ' alles' in NY. Nette kamer en badkamer; decent ontbijt. Wel vonden wij het jammer dat veel personeel (ontbijt, met name) nogal arrogant is. Smartass antwoorden bij een gewone vraag; kamermeisje aardig en veel van de bagagemannen ook (Rodney van bagage, Eddy van housekeeping). Al met al raad ik dit hotel wel aan.

Datum van verblijf: juli 2017
hiltontimess, Manager van Hilton New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2017

520mirjam,

Thank you for taking the time to post a review of your recent stay. I’m glad you had such positive interactions with our staff. We really appreciate this feedback and our team members appreciate this acknowledgment. We look forward to having you back with us.

Beoordeeld op 9 mei 2017

Prima ligging van het hotel.Snelle liften.Personeel was supervriendelijk en attent,vooral de kamermeisjes.Ontbijt was niet goedkoop maar elke cent waard.Showcooking....alle combinaties waren mogelijk.Taxi staat 24/24voor de inkom.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 5 maart 2017 via mobiele applicatie

Een hotel in hartje New York .
Een groot bed met voldoende ruimte . Het bad was ook een douche en de kamer werd wel dagelijks opgeruimd en er was toch een fitness ,maar dat stond niet op boeking.com . Enkel is het jammer dat het ontbijt zo duur was .

Datum van verblijf: februari 2017
hiltontimess, Manager van Hilton New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2017

Emiel V,

Dank u voor het delen van uw ervaringen met ons. We waarderen deze feedback. We hopen te hebben blijf je met wederom.