520mirjam
Nederland

Goed hotel en heel centraal in NY

3,0 van 5 bollen20 jul 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Met onze tieners hebben wij hier zes nachten geslapen. Een hele goede lokatie dichtbij ' alles' in NY. Nette kamer en badkamer; decent ontbijt. Wel vonden wij het jammer dat veel personeel (ontbijt, met name) nogal arrogant is. Smartass antwoorden bij een gewone vraag; kamermeisje aardig en veel van de bagagemannen ook (Rodney van bagage, Eddy van housekeeping). Al met al raad ik dit hotel wel aan.
Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 28 jul 2017
520mirjam,

Thank you for taking the time to post a review of your recent stay. I’m glad you had such positive interactions with our staff. We really appreciate this feedback and our team members appreciate this acknowledgment. We look forward to having you back with us.

• Moxy Hotels
  • Vio.com
1.7 km van Hilton New York Times Square
Meer hotels in New York bekijken
Beoordeeld op 9 mei 2017

Prima ligging van het hotel.Snelle liften.Personeel was supervriendelijk en attent,vooral de kamermeisjes.Ontbijt was niet goedkoop maar elke cent waard.Showcooking....alle combinaties waren mogelijk.Taxi staat 24/24voor de inkom.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 5 maart 2017 via mobiele applicatie

Een hotel in hartje New York .
Een groot bed met voldoende ruimte . Het bad was ook een douche en de kamer werd wel dagelijks opgeruimd en er was toch een fitness ,maar dat stond niet op boeking.com . Enkel is het jammer dat het ontbijt zo duur was .

Datum van verblijf: februari 2017
hiltontimess, Manager van Hilton New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2017

Emiel V,

Dank u voor het delen van uw ervaringen met ons. We waarderen deze feedback. We hopen te hebben blijf je met wederom.

Beoordeeld op 9 oktober 2016

Geweldige locatie middenin het centrum van NYC. Om de hoek van alle theaters/Times Square. Van alle gemakken voorzien. Grote kamer met goed bed. De bar/het restaurant is prima voor een drankje of hapje.

Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
hiltontimess, Manager van Hilton New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2016

Dear Silly44,

Wij van de Hilton Times Square willen eerst en vooral dank u voor uw posting dergelijke positieve opmerkingen met betrekking tot uw eerdere verblijf. Wij waarderen uw opmerkingen en kijken ernaar uit om u terug met ons.

We at the Hilton Times Square want to first and foremost thank you for your posting such positive comments in regards to your past stay. We appreciate your comments and look forward to having you back with us.

Beoordeeld op 18 september 2016

Prachtig uitzicht op Manhattan, excellente kamer 4202, vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima schoonmaakdienst (kraaknet). Efficiënte intake en out-procedure.
Prima lawaai isolatie kamer; Beste bed ooit.

Kamertip: Hoe hoger hoe beter
Datum van verblijf: september 2016
hiltontimess, Manager van Hilton New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2016

Gertemie,

Dank u voor het verlaten van ons een beoordeling genoemd, en dank u voor het kiezen om te verblijven met ons! We zijn zeer verheugd om te horen hoeveel u uw tijd genieten met ons. Het is geweldig om te weten dat u in staat om te profiteren van onze fantastische locatie waren, en we zijn blij dat u genoten van uw verblijf. We kijken uit naar de mogelijkheid verwelkomen je terug wanneer je volgende reis plannen nogmaals nemen u mee naar New York City.

Thank you for leaving us a review, and thank you for choosing to stay with us! We are extremely pleased to hear how much you enjoyed your time with us. It's wonderful to know that you were able to take advantage of our fantastic location, and we're pleased that you enjoyed your stay. We look forward to the opportunity of welcoming you back when your next travel plans take you once again to New York City.

Beoordeeld op 2 september 2016

Degelijk hotel up to Hilton standaards in centraal NewYork. Kamers ruim, goede bedden .ontbijt goed (niet super) voor een te hoge prijs. Goede uitvalsbasis naar alles wat je in Manhattan wilt bezoeken en op loopafstand van de metro die je naar Yankee stadium brengt

Datum van verblijf: augustus 2016
hiltontimess, Manager van Hilton New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2016

Ype D,

Dank u voor het nemen van de tijd om te vertrekken ons feedback over je verleden verblijf. We zijn zo blij te zien dat je had een geweldige ervaring met ons en hopen u binnenkort weer te zien!

Thank you for the taking the time to leave us feedback regarding your past stay. We are so pleased to see you had a wonderful experience with us and hope to see you again soon!