silly44
Utrecht, Nederland

Winter in NYC

5,0 van 5 bollen9 okt 2016 beoordeeld
Geweldige locatie middenin het centrum van NYC. Om de hoek van alle theaters/Times Square. Van alle gemakken voorzien. Grote kamer met goed bed. De bar/het restaurant is prima voor een drankje of hapje.
Datum van verblijf: december 2015
Reistype: Bezocht voor zaken
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 25 okt 2016
Dear Silly44,

Wij van de Hilton Times Square willen eerst en vooral dank u voor uw posting dergelijke positieve opmerkingen met betrekking tot uw eerdere verblijf. Wij waarderen uw opmerkingen en kijken ernaar uit om u terug met ons.

We at the Hilton Times Square want to first and foremost thank you for your posting such positive comments in regards to your past stay. We appreciate your comments and look forward to having you back with us.

• Moxy Hotels
  • Vio.com
1.7 km van Hilton New York Times Square
Meer hotels in New York bekijken
Beoordeeld op 18 september 2016

Prachtig uitzicht op Manhattan, excellente kamer 4202, vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima schoonmaakdienst (kraaknet). Efficiënte intake en out-procedure.
Prima lawaai isolatie kamer; Beste bed ooit.

Kamertip: Hoe hoger hoe beter
Datum van verblijf: september 2016
hiltontimess, Manager van Hilton New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2016

Gertemie,

Dank u voor het verlaten van ons een beoordeling genoemd, en dank u voor het kiezen om te verblijven met ons! We zijn zeer verheugd om te horen hoeveel u uw tijd genieten met ons. Het is geweldig om te weten dat u in staat om te profiteren van onze fantastische locatie waren, en we zijn blij dat u genoten van uw verblijf. We kijken uit naar de mogelijkheid verwelkomen je terug wanneer je volgende reis plannen nogmaals nemen u mee naar New York City.

Thank you for leaving us a review, and thank you for choosing to stay with us! We are extremely pleased to hear how much you enjoyed your time with us. It's wonderful to know that you were able to take advantage of our fantastic location, and we're pleased that you enjoyed your stay. We look forward to the opportunity of welcoming you back when your next travel plans take you once again to New York City.

Beoordeeld op 2 september 2016

Degelijk hotel up to Hilton standaards in centraal NewYork. Kamers ruim, goede bedden .ontbijt goed (niet super) voor een te hoge prijs. Goede uitvalsbasis naar alles wat je in Manhattan wilt bezoeken en op loopafstand van de metro die je naar Yankee stadium brengt

Datum van verblijf: augustus 2016
hiltontimess, Manager van Hilton New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2016

Ype D,

Dank u voor het nemen van de tijd om te vertrekken ons feedback over je verleden verblijf. We zijn zo blij te zien dat je had een geweldige ervaring met ons en hopen u binnenkort weer te zien!

Thank you for the taking the time to leave us feedback regarding your past stay. We are so pleased to see you had a wonderful experience with us and hope to see you again soon!

Beoordeeld op 9 juni 2016

voor new yorkse begrippen ruime kamers. Zeer schone badkamer, aardig personeel en uiteraard subliem gelegen. Op de kamers heb je alleen wifi tegen betaling, dit is jammer echter heb je in de lobby gratis wifi. Er is geen gevulde minibar maar een koelkast waar jezelf drinken in kan zetten. Dit vond ik persoonlijk erg fijn omdat de drankjes uit de minibar normaal gesproken niet te betalen zijn en je zo een plek hebt om eigen drankjes koel te zetten.

Kamertip: Hoe hoger je kamer is hoe meer kans op uitzicht op de empire state building
Datum van verblijf: mei 2016
hiltontimess, Manager van Hilton New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2016

Eks1976,

Bedankt voor de geweldige opmerkingen die u! We zijn blij te horen dat u genoten van de grote klantendienst tijdens een verblijf bij ons! Wij hopen u binnenkort weer te zien!

Thank you for the wonderful comments! We are happy to hear you enjoyed great customer service while staying with us! We hope to see you again soon!

lynell.lovett@htsnewyork.com

Beoordeeld op 29 februari 2016

Uitstekende ligging, prettig hotel, prettig personeel, fantastisch uitzicht.
Geen Wifi op de kamer, dat is een minpunt.
En als je in het hotel een taxi naar de luchthaven wilt bestellen, spreek dan een prijs af. Wij moesten veel betalen en er was geen meter in de taxi.

Kamertip: Hogere kamers zijn rustiger (airco lawaai)
Datum van verblijf: februari 2016
hiltontimess, Manager van Hilton New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2016

Victorine V,

Dank u voor de tijd neemt om een herziening van ons eigendom te schrijven en te delen met ons uw geweldige ervaring. Wij streven ernaar om uitzonderlijke klantenservice te bieden voor al onze gasten en het is zeer de moeite waard om te weten dat we in staat waren om dit te doen voor je. Ik hoop dat we de kans om je terug in de toekomst te verwelkomen en uw volgende verblijf nog beter.

Thank you for taking the time to write a review of our property and sharing with us your wonderful experience. We strive to provide exceptional customer service for all of our guests and it is very rewarding to know we were able to do this for you. I hope we have the opportunity to welcome you back in the future and make your next stay even better.

Beoordeeld op 26 februari 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt er centraal, 3 minuten lopen naar Times square en tussen 2 grote metro knooppunten. Kregen een upgrade naar 43e verdieping met uitzicht op Time Square. Lekkere ruime kamer met heerlijk king size bed. Je hoort wel de gasten op de gang en ook sirenes van ambulance en brandweer in de kamer, is niet zo geluiddicht. Barmenu en die van het restaurant zijn bijna identiek, maar met voor iedereen wat wils. Door conciërge prima geholpen bij het vinden van een leuk restaurant vlakbij het musical theater. Klein verbeterpunt: eerste indruk bij ontvangst was allerminst hartelijk en daarna bij binnenkomst regelmatig geen reactie op onze begroeting door personeel aan de receptie; deed voor ons on-Amerikaans aan. Maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat we dit in meerdere winkels en cafés in NY hebben meegemaakt.

Datum van verblijf: februari 2016
hiltontimess, Manager van Hilton New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2016

Susan Z,
Dank u voor de tijd neemt om ons te vertellen over uw verblijf, omdat dit helpt ons om de ervaring voor al onze gasten te verbeteren. Wij waarderen uw feedback en we begrijpen dat heb je veel opties om uit te kiezen bij het maken van uw reisplannen. Ik hoop dat ik de gelegenheid om u te verwelkomen terug naar onze eigendom.

Thank you for taking the time to tell us about your stay as this helps us to improve the experience for all of our guests. We appreciate your feedback and we understand that you have many options to choose from when making your travel plans. I hope to have the opportunity to welcome you back to our property.