Beoordeeld op 13 mei 2017

Wij hebben dit hotel gekozen grotendeels op basis van andere beoordelingen. En we werden niet teleurgesteld! Deze B&B is echt een aanrader: de kamers zijn mooi, ruim en netjes, het personeel aardig en zeer behulpzaam in het samenstellen van de juiste tripjes, en de locatie is (rustig gelegen maar goed bereikbaar met de metro) uitstekend. Een aanrader dus voor iedereen die in een aantal dagen NYC wil ontdekken!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 2 mei 2017

Super gaaf Guesthouse, heet nu Soul Food, enorm aardige gastvrouwen. Geven hele goede adviezen om de stad te bekijken. Kamers in echte gave stijl aangekleed. Iedere dag voorzien van schone handdoeken. Hartje Harlem, dicht bij de metrolijn 2 en 3. Voor een ieder die niet in de drukte van New York wilt zitten maar toch heel dichtbij is dit echt the place to be. Prijs is voor New York enorm goed.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 5 januari 2017

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 13 september 2016

wij komen hier de volgende keer terug. Perfecte metro verbinding, rustige straat, hartelijk onthaal. Veel tips van echte de echte New yorkers. Extra bonus voor de kamer van drie, gezellig terras ! tegen 2017 is er zelfs een Whole food market vlakbij !

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 11 juni 2016