Parker New York(New York)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 391 per nacht.

Sofitel New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Sofitel
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 353 per nacht.

Millennium Broadway New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 254 per nacht.

Residence Inn New York Manhattan / Midtown East(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 295 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 208 per nacht.

The New Yorker a Wyndham Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 209 per nacht.

Pod 51 Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 226 per nacht.

YOTEL New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 60% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 60% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 378 per nacht.

Blue Moon Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 203 per nacht.

Novotel New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Lol.travel
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 276 per nacht.

13 mei 2017 beoordeeld

Wij hebben dit hotel gekozen grotendeels op basis van andere beoordelingen. En we werden niet teleurgesteld! Deze B&B is echt een aanrader: de kamers zijn mooi, ruim en netjes, het personeel aardig en zeer behulpzaam in het samenstellen van de juiste tripjes, en de locatie is (rustig gelegen maar goed bereikbaar met de metro) uitstekend. Een aanrader dus voor iedereen die in een aantal dagen NYC wil ontdekken!

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
2 mei 2017 beoordeeld

Super gaaf Guesthouse, heet nu Soul Food, enorm aardige gastvrouwen. Geven hele goede adviezen om de stad te bekijken. Kamers in echte gave stijl aangekleed. Iedere dag voorzien van schone handdoeken. Hartje Harlem, dicht bij de metrolijn 2 en 3. Voor een ieder die niet in de drukte van New York wilt zitten maar toch heel dichtbij is dit echt the place to be. Prijs is voor New York enorm goed.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
5 januari 2017 beoordeeld

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
13 september 2016 beoordeeld

wij komen hier de volgende keer terug. Perfecte metro verbinding, rustige straat, hartelijk onthaal. Veel tips van echte de echte New yorkers. Extra bonus voor de kamer van drie, gezellig terras ! tegen 2017 is er zelfs een Whole food market vlakbij !

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
11 juni 2016 beoordeeld