13 mei 2017 beoordeeld

Wij hebben dit hotel gekozen grotendeels op basis van andere beoordelingen. En we werden niet teleurgesteld! Deze B&B is echt een aanrader: de kamers zijn mooi, ruim en netjes, het personeel aardig en zeer behulpzaam in het samenstellen van de juiste tripjes, en de locatie is (rustig gelegen maar goed bereikbaar met de metro) uitstekend. Een aanrader dus voor iedereen die in een aantal dagen NYC wil ontdekken!

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
2 mei 2017 beoordeeld

Super gaaf Guesthouse, heet nu Soul Food, enorm aardige gastvrouwen. Geven hele goede adviezen om de stad te bekijken. Kamers in echte gave stijl aangekleed. Iedere dag voorzien van schone handdoeken. Hartje Harlem, dicht bij de metrolijn 2 en 3. Voor een ieder die niet in de drukte van New York wilt zitten maar toch heel dichtbij is dit echt the place to be. Prijs is voor New York enorm goed.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
5 januari 2017 beoordeeld

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
13 september 2016 beoordeeld

wij komen hier de volgende keer terug. Perfecte metro verbinding, rustige straat, hartelijk onthaal. Veel tips van echte de echte New yorkers. Extra bonus voor de kamer van drie, gezellig terras ! tegen 2017 is er zelfs een Whole food market vlakbij !

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
11 juni 2016 beoordeeld