“Topzaak op toplocatie”
Beoordeling van Robert

Robert
Reserveren met OpenTable
Robert is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 91 van 14.744 Restaurants in New York
Keukens: Amerikaans, Mediterraan, Bar
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Midtown
19 december 2017 beoordeeld

Via OpenTable hier gereserveerd. Je zit hier tussen de New Yorkers. Tafeltjes met uitzicht op Columbos Circle zijn gewild, dus moeilijk die te bemachtigen. Je moet reserveren, want het was helemaal vol. Op de 9e verdieping, chique maar toch gezellig. Nette bediening. Vooraf een amuse, pompoensoep, strudel. Hoofdgerecht: kip en gnocchi in pestsaus, vooral die laatste was tongstrelend! En de hoeveelheden zijn behoorlijk! Als dessert koffie, waarbij we twee kleine hapjes kregen. Voor 2 personen waren we $175 kwijt. (incl. tip)
Een aanrader als je eens een avondje op chique wilt.

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, vriendelijke bediening, mooie locatie. Vooral de tafels aan het raam zijn qua uitzicht prachtig. Uitzicht op het Columbus plein en central park
Het restaurant ligt op de 9 de verdieping boven art en design museum
De gerechten zien er prachtig uit en smaken heerlijk
Het is zeker niet goedkoop, maar de prijs waard
Een echte aanrader
Voor de tafels aan het raam moet je maanden van te voren reserveren. Een plek in het restaurant lukt makkelijker. Wij konden reserveren voor dezelfde avond

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant op de circle ring op de 9 de verdieping met uitzicht op central park.
Dit is best een luxe restaurant, €€€€.
Maar eten was voldoende, mooi opgemaakte borden. Dit restaurant was een tip van de nederlandse app, ERIC in new york. Hele leuke app, met allemaal handige tips , en plaatsen die je moet bezoeken als je in NY bent.

7 mei 2017 beoordeeld

We hebben hier de laatste avond van onze citytrip gegeten. Wel vooraf reserveren! Chique tent, toch heel toegankelijk. Overhemd voor mannen wel gepast. Heel erg lekker, goede smaakcombinaties en erg mooi opgemaakte borden. Zowel voor-hoofd als nagerecht genoten.
Mooi uitzicht, maar ook erg mooi ingericht, waardoor je, ook als je in het midden zit in plaats van aan het raam, mooi wegkijkt.
Zeer vriendelijke bediening die graag wat extra's voor je willen doen.

30 december 2016 beoordeeld

Leuk aangekleed en als je bij het raam zit, heb je een prachtig uitzicht over Central Park. Leuke kaart en een ruime keuze uit mooie wijnen. Goede en vriendelijke bediening. Het is wel wat duurder, maar je echt wel waar voor je geld. Zeker als je het lunchmenu neemt.

In Robert geweest? Deel je ervaringen!