“Heerlijk!”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Afhalen
Wijk: Hell's Kitchen
19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een vriendin hier wezen eten. Precies op het drukste tijdstip van de dag maar super snel en vriendelijk geholpen en wat was de burger lekker! Zeker een aanrader

Datum van bezoek: april 2018

12 april 2018 beoordeeld

Elke gids die we hadden in New York ga dit fastfoodrestaurant als aanbeveling. We konden bijna niet anders dan dit ook eens uit proberen. De wachtrij viel mee, op andere momenten zagen we vaak een hele lange rij. Je krijgt een bieper mee zodat je weet wanneer je bestelling klaar is. De hamburger en de hot-dog waren erg lekker en de frietjes erg origineel. Enig nadeel was de beperkte zitruimte.

Datum van bezoek: april 2018
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Probeer hier niet te eten wanneer iedereen honger heeft. Ga voor de drukte of na de drukte, zo wordt de ervaring beter. Het eten is wel ten alle tijden goed dus daar hoef je je niet druk om te maken. Prijs is ook allemaal te doen en je betaalt dus niet te veel.

Datum van bezoek: augustus 2017
6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lekkere hamburger en frietjes maar er remoerig. Maar een aanrader i.p.v. mc donalds, wel even de wachtrij trotseren.

Datum van bezoek: juni 2017
26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eens weer een go Edwin burgerbestaan waar het weer smakelijk eten is.
Echt een lekkere burger met zigzag friet.
En heerlijke Hellman frietsaus erbij.
Overal heerlijk dus

Datum van bezoek: april 2017

In Shake Shack Theater District geweest? Deel je ervaringen!