“Zeker de moeite waard!”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 82,00*
Vanaf
East Village Walking Tour: Craft Cocktails en ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 894 Shoppen in New York
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

14 maart 2018 beoordeeld

nycurbanadventures, Manager van New York Urban Adventures, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2018

18 februari 2018 beoordeeld

18 januari 2018 beoordeeld

Bekijk meer beoordelingen
22 november 2017 beoordeeld

Door onze gids Joshua hebben we Down Town Manhattan op een verrassende manier leren kennen. We hebben een hele leuke ochtend gehad waarbij we verschillende lekkernijen van verschillende immigratie stormen konden proeven. We begonnen in financial district richting China Town, Little Italy en SoHo. Wat we onderweg konden proeven was erg lekker allemaal.
Hierbij vertelde Joshua op een hele interessante manier over de geschiedenis van New York City.

In New York Urban Adventures geweest? Deel je ervaringen!