TripAdvisor

107 beoordelingen
vanaf US$ 48,00
vanaf US$ 30,00
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Dit was een erg slechte tour: deze jongen noemde alleen de plekken waar we waren, en vertelde verder geen leuke informatie. Hij zat ook gedurende de fietstocht 90% op z'n mobiel, ook na m'n opmerking hierover.

Enige wat dus tof is: Je zit op een fiets en je ziet geweldige highlight en de route is leuk. En we konden daarna nog de fietsen houden tot 7 uur. Echter van een fietstocht verwacht je veel meer, anders kun je net zo goed alleen de fietsen huren en GPS aanzetten.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Super service van Smiley en goede fietsen (comfort cruizers) om de stad per fiets te ontdekken. Als je de aanbevolen fietsroute aanhoudt kan je redelijk relaxed fietsen, afwijken van de route kan voor gevorderden fietsers ;-).

Datum van activiteit: mei 2019
Blazing S, Manager van Blazing Saddles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

We're delighted to hear you thoroughly enjoyed your experience. Customer service is very important to us, so it's wonderful to read reviews like yours. Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to see you again in the future.

Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Goede beachbikes met 3 versnellingen, enthousiaste mensen, goede bezoektips of aanbevolen routes om te fietsen,
fietskaart gratis beschikbaar, geweldig om 3 dagen door NYC te fietsen. Manhattan is best groot, Brooklyn bridge en Manhattan bridge zijn een belevenis om overheen te fietsen.

Datum van activiteit: mei 2019

Thank you for your feedback - we really appreciate it! We're so glad you enjoyed your ride around Manhattan and were pleased with our customer service and equipment. Please visit us again next time you are in town

Beoordeeld op 29 april 2019 via mobiele applicatie

Wat een verrassing! Manhattan is een prima plek om een hele dag te fietsen met tieners. Met New York Pass. Gestart bij Pier 17 bij Blazing Saddels. Uitleg en upgrade fietsen: Top! Ontzettend leuke crew jonge gasten (Coren, Prince, Tressa, Kahleel).Wij hebben de Brooklyn tour gedaan. Daarna terug via Manhattan bridge, dwars door downtown Manhattan, via Freedom Tower, Chelsea en Meat Packing uptown. De 8 av heeft een prima fiets lane (staat nergens aangegeven). Uiteindelijk fietsen ingeleverd bij Pier 84. Aanrader.

Datum van activiteit: april 2019

Thank you for your positive feedback! We're really glad you enjoyed the routes and found them to be beautiful and accessible. We're glad you enjoyed your overall experience in New York City with our bikes. We hope to see you again next time you are in NY!

Beoordeeld op 10 december 2018 via mobiele applicatie

Ik heb een dag een e-bike gehuurd. Ik kreeg vooraf goede tips over de omgeving en hoe ik daar het beste kan komen. Ook werd aangeraden op sommige plekken (met een relatief dure fiets) niet al te lang de fiets zonder toezicht achter te laten. Achteraf gezien was een normale fiets met het huidige landschap ook prima voor mij geweest, maar ik heb prima genoten van het extra zetje in de rug.

Blazing S, Manager van Blazing Saddles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2018

Thanks for your feedback - we really appreciate it. We take a lot of pride in our customer service, so it's always great to read a positive review. We're glad you enjoyed your overall experience with our company and hope to see you again next time you are in NY.