“Stijlvolle herdenking”

US$ 26,00*
Vanaf
Toegang tot 9/11 Memorial Museum
Geclassificeerd als nr. 3 van 1.138 dingen om te doen in New York
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
31 mei 2018 beoordeeld

Bij het herdenken van een grote ramp kan je sensatie zoeken en alles overdrijven. Hier in het museum is alles echter zakelijk gehouden en vooral met veel respect en mededogen voor de slachtoffers. Het is er, niettegenstaande de honderden bezoekers, erg rustig en ingetogen. Indrukwekkend, als je langs de foto's van de slachtoffers loopt, besef je pas hoeveel 3000 slachtoffers vertegenwoordigen

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is zeer mooi opgezet en het verhaal wordt zeer goed vertelt. Je wordt meegezogen in het gebeuren. Een goede tip is om de app te downloaden op je telefoon en oordopjes mee te nemen. Zo kun jezelf een rondleiding door het hele museum doen en krijg je alle ins en outs over de tentoongestelde objecten. Ik ben nog nooit zo lang in een museum geweest. Erg de moeite waard!

27 mei 2018 beoordeeld

Het bezoek was indrukwekkend en maakt op ons hele gezin een indruk die we nog lang zullen herinneren. Alle aanwezigen waren stil; lieten de beelden en teksten inwerken.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Neem er voldoende tijd voor. Een 4-tal als je alles wil zien, ook de filmpjes. Zeer mooi, sereen maar indrukwekkend! Zet ons allemaal terug met de voetjes op de grond. Je leert direct terug relativeren. Niets is erger dan dit te moeten meemaken!

Bekijk meer beoordelingen
25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in de gelegenheid bent moet je hier zeker een bezoek aan brengen. Erg mooi en emotioneel een waardig gedenkplaats van de verschrikkelijke gebeurtenis.

Reizigers die National September 11 Memorial & Museum bekeken, bekeken ook

In National September 11 Memorial & Museum geweest? Deel je ervaringen!